Agencja Plej, odpowiadająca za stałą obsługę komunikacyjną Energizer w Polsce, coraz częściej współpracuje z marką także na innych rynkach. W maju we Francji wystartowała loteria według konceptu Plej. Polska agencja odpowiada też za całość materiałów komunikacyjnych oraz landing page francuskiej kampanii.
Mechanizm loterii realizowanej we Francji jest prosty: kup latarkę Energizer, zarejestruj paragon na stronie kampanii, zakręć kołem i wygrywaj nagrody. Plej odpowiada za koncept, serwis internetowy oraz kreacje wykorzystywane w komunikacji projektu.
– To zawsze ogromna satysfakcja, kiedy nasze rozwiązania doceniane są na innych rynkach i wygrywają z propozycjami agencji zagranicznych. Tym bardziej, że tych globalnych i zagranicznych kampanii jest realizujemy ostatnio coraz więcej dla marki Energizer. Obecnie z kreacji social mediowych naszej produkcji Klient korzysta w ramach największej tegorocznej globalnej kampanii marki. Kampania odbywa się we współpracy z Booking.com na kilkudziesięciu rynkach na czterech kontynentach – zapewnia Anna Rezner, account supervisor w Plej, odpowiadająca za obsługę Energizer po stronie agencji.
Francuska loteria potrwa do 31 sierpnia 2019 r.
Landing page kampanii TUTAJ.
MW