Logo

Event MIXTylko w OOH magazine

Konferencja Kierunki 2021 w formacie online | Case study

Za nami konferencja online organizowana przez DNB Bank Polska S.A. „Kierunki 2021. Nowy Plan Marshalla. Odbudowa polskiej gospodarki po Covid-19″. W trosce o jakość spotkania oraz komfort jego uczestników tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się w wirtualnej przestrzeni.

DNB Bank Polska S.A. od wielu lat organizuje szereg merytorycznych spotkań i wydarzeń w ramach cyklu o nazwie „Kierunki”. To właśnie tu prezentowane i dyskutowane są – kluczowe dla poszczególnych sektorów gospodarki – kwestie, trendy, a także analizy. Choć do tej pory spotkanie odbywało się w stacjonarnej formie, jego tegoroczna, 9. już edycja – z uwagi na między innymi komfort uczestników – odbyła się w nowoczesnej formule online.

Nowatorskie rozwiązania
Za techniczną realizację wydarzenia oraz nadzór nad przebiegiem całości odpowiadała Idea Creative Group. Nasze rozległe doświadczenie w organizacji wydarzeń wirtualnych o dużych zasięgach pozwoliło na zastosowanie – również i podczas tego spotkania – nowych technologii w formie wirtualnego studia, zbudowanego w całości ze ścian diodowych.

Stworzona przez naszą agencję przestrzeń studyjna do produkcji telewizyjnej i korporacyjnej nadała całemu wydarzeniu ultranowoczesny charakter. Nie bez znaczenia były tu dwie ściany wizji, tworzące zbieg perspektywiczny, które nadały samej scenografii niekonwencjonalny wymiar. Co więcej, nie zabrakło również inteligentnego oświetlenia, które nadało odpowiednią atmosferę w kluczowych momentach spotkania.

Nieszablonowa oprawa
W pełni innowacyjny charakter nadał całemu wydarzeniu starannie dobrany content graficzny oraz multimedialny z elementami 3D, który pozwolił na osiągnięcie zdigitalizowanej i niezwykle nowoczesnej przestrzeni.

Nie zabrakło tu intro, odliczania, animowanej budowy studia, jak również belek telewizyjnych, nakładek perspektywicznych oraz elementów VR (w tym animowanego okna do wystąpień gości oraz animowanej lady niezbędnej do przeprowadzenia debaty). Warto w tym miejscu podkreślić, że zastosowanie wyżej wymienionych elementów oprawy wizji pozwoliło nie tylko dodać oryginalności do samego przekazu, lecz również utrzymało dynamikę spotkania.

Bezpieczny odbiór
Na koniec dodać należy, że realizacja odbyła się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, która posiadała trzy poziomy zabezpieczeń, co pozwoliło na zachowanie wszelkich wymogów bezpieczeństwa. Jej unikalne rozwiązania technologiczne umożliwiły zdalne dołączanie do debat ekspertów, gości zewnętrznych, jak również i uczestników (nie tylko z Polski, ale i z zagranicy) – zarówno z komputera, tableta czy telefonu. Z kolei osadzony tu player LIVE pozwolił na bieżące komentowanie treści merytorycznych oraz zadawanie pytań do prelegentów.

Jak widać, cyfrowa rewolucja to już nie melodia przyszłości, a rzeczywistość, w jakiej się aktualnie znajdujemy. Cieszę się, że wraz z agencją Idea Creative Group możemy być jej częścią. Nic tak bowiem nie pobudza potencjalnych inwestycji, jak nowoczesne technologie, które pozwalają firmom zarówno pozostać w stałym kontakcie ze swoim otoczeniem, jak i budują ich przewagę rynkową!

Aneta Radzimirska
CEO agencji kreatywno-eventowej Idea Creative Group oraz właścicielka agencji eventowej Idea Productions Poland. Ponad 15-letnie doświadczenie w branży MICE pozwoliło Jej na realizację przeszło 500 projektów – w tym wydarzeń z obszaru offline, online, a także rozwiązań hybrydowych, digitalowych, incentive czy też innowacyjnych narzędzi i projektów do zarządzania komunikacją w eventach. Współpracowała z takimi firmami jak mBank, Adamed, USP Zdrowie, Alior Bank, BNP Paribas, Play, Orange, PwC, Alcon, Xelion, Michelin, Randstad, Servier i wieloma innymi.