• Reklama
  • E-Wydanie
  • Newsletter
  • Super Gift
  • POS STARS
  • Festiwal Marketingu
  • PROMO SHOW
  • Galeria
fb ins yt
Logo

  • TYLKO U NAS ∨
    • Obrazek
      Co wyróżnia najdłuższy hotel w Europie? | Iwona Okrasa, Mercure Szczyrk Resort
    • Obrazek
      5 kluczowych błędów blokujących widoczność marek na rynkach zagranicznych | Magdalena Nelke, MN Project
    • Obrazek
      Zarządzanie sobą w zmianie – jak zachować spokój i utrzymać kierunek | Karolina Karolczak, Celomania
    • Obrazek
      Rozdawanie gadżetów reklamowych a VAT – co musi wiedzieć marketer? | Jarosław Szajkowski, ASB Group
    • Obrazek
      AI a Google Ads – czyli bez specjalisty daleko się nie zajdzie | Patryk Goławski, fabryka marketingu
  • Marketing MIX ∨
    • Obrazek
      XPENG ogłasza nowy skład zespołu ds. marketingu i sprzedaży w Polsce
    • Obrazek
      Toppoint: Letnia piątka na gorące dni
    • Obrazek
      Galeria Plakatu AMS świętuje 20-lecie podczas Międzynarodowego Biennale Plakatu w Warszawie
    • Obrazek
      Social media zamieniają się w wirtualne galerie handlowe
    • Obrazek
      Senetic w trasie z Wielką Wyprawą Maluchów dla Dzieci
  • Trade marketing ∨
    • Obrazek
      Sieć Kaufland z nową kampanią outdoorową
    • Obrazek
      Lidl Polska wystartował z kampanią z okazji UEFA Women’s EURO 2025
    • Obrazek
      E-commerce bez koszyka? Jak sztuczna inteligencja zakończy erę porzuconych zakupów
    • Obrazek
      TOP 5 innowacyjnych rozwiązań LED od Crystal Panel
    • Obrazek
      Raport dt. materiałów marketingowych – od narzędzia informującego o promocjach do przekazu niosącego wartość
  • Event MIX ∨
    • Obrazek
      Immersyjna strefa GUESS JEANS i MODIVO na Open’er Festival 2025
    • Obrazek
      LIPTON Teas and Infusions otworzył swoją strefę dla festiwalowiczów
    • Obrazek
      Tiger i Creative Brand Stories ponownie łączą siły na muzycznych festiwalach
    • Obrazek
      Tarczyński: Ponad 1000 meczów i tysiące spełnionych dziecięcych marzeń
    • Obrazek
      Energylandia świętuje 11. urodziny
  • GADŻETY ∨
      Aktualności Inspiracje
  • Media & maszyny ∨
    • Obrazek
      Polkos: Dlaczego warto wymienić Roland RF-640 na nowy Roland ER-641?
    • Obrazek
      Nowy, rewolucyjny ploter Mutoh HydrAton 1642 nagrodzony podczas targów FESPA w Berlinie
    • Obrazek
      API.PL podsumowuje Festiwal Tkanin 2.0 – trzy dni inspiracji i nowoczesnych technologii druku na tekstyliach
    • Obrazek
      Raport dt. materiałów marketingowych – od narzędzia informującego o promocjach do przekazu niosącego wartość
    • Obrazek
      Fujifilm przedstawi nowy model Jet Press 1160CF w regionie EMEA podczas transmitowanego na żywo wydarzenia online
    • Artykuły Promocyjne Druk Cyfrowy Etykiety i opakowania Wielki Format
  • Praca ∨
    • Obrazek
      Raport: Polacy zmieniają pracę średnio co 2,5 roku
    • Obrazek
      Aż 36% kandydatów często rezygnuje z ubiegania się o pracę, gdy ogłoszenie nie zawiera kluczowych informacji
    • Obrazek
      Raport Praca.pl i Experience Institute: Pokolenie Z rewolucjonizuje rynek pracy
    • Obrazek
      Energylandia: Trwa rekrutacja do największego Parku Rozrywki w Polsce
    • Obrazek
      Jak założyć działalność gospodarczą? Praktyczny poradnik dla przyszłych przedsiębiorców
OOH magazine > Event MIX > CTCO 2023: Dynamiczna 15. edycja
Event MIX

CTCO 2023: Dynamiczna 15. edycja

Dostawcy upominków reklamowych i odzieży zgromadzili się na targach CTCO w dniach 31 stycznia, 1 i 2 lutego 2023 r. w Eurexpo Lyon. Podczas tej 15. edycji CTCO zorganizowano równolegle z C!Print, targami branży komunikacji wizualnej i grafiki, które w tym roku obchodziły swoje 10. urodziny.

Targi zgromadziły 314 wystawców z 15 krajów, w tym 112 debiutantów i 13 z Polski, co wniosło do oferty różnorodność. CTCO utrzymuje wysokiej jakości publiczność, z 10 670 gośćmi, w tym rosnącą liczbą międzynarodowych (11%). Mimo ogólnokrajowego strajku w dniu otwarcia, licznie przybyli zwiedzający, a targi wróciły do ​​poziomu frekwencji sprzed Covid-19.

– Po zorganizowaniu oddzielnych edycji w 2022 r. z powodu kryzysu zdrowotnego, z przyjemnością ponownie zjednoczyliśmy CTCO i C!Print w 2023 r. Oprócz dobrych wyników frekwencji, doskonałe wyniki CTCO pokazują żywotność wspieranej przez nią branży. Te trzy dni, jeszcze bardziej rozwinęły wspólne pragnienie innowacji, projektów, współpracy i rozwoju – mówi, Pierre Mirlit, dyrektor generalny 656 Éditions.

CTCO zaoferowało zwiedzającym bogaty program konferencji, odbywających się w centralnej części tragów. Tematyka dotyczyła aktualnych wyzwań rynkowych. Upominki reklamowe i odzież sportowa, cyfryzacja firm, koncentracja przemysłu, transformacja środowiskowa i marketing internetowy: wszystkie te tematy zostały poruszone przez ekspertów z branży. To była idealna okazja dla odwiedzających, aby dowiedzieć się więcej o transformacji ich rynku i branży.

Jak co roku prezentowane były także topowe produkty wystawców, poddane głosowaniu przez zwiedzających. W tej 15. edycji firma Act for Life zdobyła 1. nagrodę (Produkt promocyjny roku) za urządzenie Push for Life: przedmiot promocyjny przeznaczony do nauki gestów niezbędnych do masażu serca.

Zwiedzający mieli również okazję asystować podczas Pokazów Mody, jednej z głównych imprez towarzyszących targom. 6 wiodących marek odzieżowych zaprezentowało swoje nowe kolekcje 2023, 3 razy dziennie z profesjonalnymi modelkami, na wybiegu CTCO: Awdis Brands, Clique-Craft-Cutter&Buck-Projob (New Wave), Effective, Les Filosophes, SG (Falk&Ross) i Tee Jays . Podczas pokazu zaprezentowano aż 50 strojów, w bardzo dynamiczny i zabawny sposób.

I wreszcie, CTCO zaoferowało odwiedzającym obszar dostosowywania na żywo, Print Lab: 5 warsztatów umożliwiło odwiedzającym odkrycie potencjału technik personalizacji prezentów i odzieży: haft z polskim partnerem Headwear Professionals, który oferuje czapki, DTF, druk cyfrowy, grawerowanie i sitodruk. Maszyny były wspierane przez partnerów i wystawców C!Print (Tajima, Mimaki, Trotec, Must Technologie, Kalélafair), a upominki i odzież zapewniali wystawcy CTCO (Headwear Professionals, Passot Innovation, JHK T-Shirt i Roly/Stamina).

Rok 2023 rozpoczyna się w CTCO na dobre. Charakteryzuje się dynamiką, którą organizatorzy chcą kontynuować i ulepszać na kolejne edycje.

Następna edycja odbędzie się 6, 7 i 8 lutego 2024.


Więcej newsów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.

TAGSCTCO
Magdalena Wilczak
Event MIX
Immersyjna strefa GUESS JEA...
Marketing MIX
XPENG ogłasza nowy skład ze...
Event MIX
LIPTON Teas and Infusions o...
Event MIX
Tiger i Creative Brand Stor...
Inspiracje
Toppoint: Letnia piątka na ...
Trade marketing
Sieć Kaufland z nową kampan...
Gadżety reklamowe
TOP produkty od marki Carma...
Marketing MIX
Galeria Plakatu AMS świętuj...
Event MIX
Tarczyński: Ponad 1000 mecz...
Trade marketing
Lidl Polska wystartował z k...
Marketing MIX
Social media zamieniają się...
Aktualności
Senetic w trasie z Wielką W...
Event MIX
Energylandia świętuje 11. u...
Marketing MIX
Digital Out-Of-Home odnotow...
Media & maszyny
Polkos: Dlaczego warto wymi...
Gadżety reklamowe
JettStudio prezentuje: Pogo...
Trade marketing
E-commerce bez koszyka? Jak...
Media & maszyny
Nowy, rewolucyjny ploter Mu...
Gadżety reklamowe
TOP 3 prezenty biznesowe od...
Artykuły Promocyjne
API.PL podsumowuje Festiwal...
Event MIX
Energylandia: Ruszyła promo...
Marketing MIX
Bartosz Olejarski mianowany...
Gadżety reklamowe
Zdobienie odzieży z firmą M...
Gadżety reklamowe
TOP 5 marek od VOYAGER
Media & maszyny
Firma Eco Flexibles podwoił...
Udostępnij FBTWPIN

<
>
Tylko w OOH magazine
Obrazek
Co wyróżnia najdłuższy hotel w Europie? | Iwona Okrasa, M...
17 cze 2025
Obrazek
5 kluczowych błędów blokujących widoczność marek na rynka...
13 cze 2025
Obrazek
Zarządzanie sobą w zmianie – jak zachować spokój i utrzym...
11 cze 2025
Obrazek
Rozdawanie gadżetów reklamowych a VAT – co musi wiedzieć ...
10 cze 2025
Obrazek
AI a Google Ads – czyli bez specjalisty daleko się nie za...
29 maj 2025

Zobacz więcej
Logo

OOH magazine Sp. z o.o.,
Al. Roździeńskiego 86a/IIIc,
40-203 Katowice

Tel / Fax:+ 48 32 206 76 77
Skontaktuj się z nami:
redakcja@oohmagazine.pl
fb ins in
Newsletter



    Wysyłając zgłoszenie do newslettera zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na naszej stronie internetowej Newsletter[acceptance]

    Przydatne Linki
    • Reklama
    • Newsletter
    • Super Gift
    • POS STARS
    • Festiwal Marketingu
    • PROMO SHOW
    • Projekt HORECA

    © oohmagazine

    2025 PFR Oohmagazine