Logo

Marketing MIX

Cut The Mustard dla Oclean. Innowacyjna międzynarodowa kampania z wykorzystaniem technologii AI

Kampania Oclean powstała we współpracy realizacyjnej z Graffiti Films i Humanverse. Zaangażowano do niej influencerów z pięciu krajów: Polski, Niemiec, Czech, Hiszpanii i Węgier.

Oclean to marka oferująca innowacyjne, soniczne szczoteczki do zębów, która wchodzi na europejskie rynki. Startująca kampania jest pierwszą w Europie produkcją reklamową, wprowadzającą na rynki europejskie (Polska, Niemcy, Czechy, Hiszpania, Węgry), nowy model szczoteczki sonicznej Oclean X Ultra. Każdy z zaangażowanych influencerów w kampanii prezentuje wybrany benefit reklamowanego produktu – od wspomagania głosowego wykorzystującego technologię AI, po unikalny design.

Za koncept, realizację kampanii, współpracę i dobór influencerów z pięciu krajów oraz przygotowanie materiałów na wyżej wymienione rynki, odpowiada Cut The Mustard. Całość powstała we współpracy realizacyjnej z domem produkcyjnym Graffiti Films, a także z Humanverse, odpowiedzialnym za powstanie Meta Queen, wykorzystanej w spocie. Poprzez staranny dobór influencerów, marka chce podkreślić wieloaspektowe korzyści płynące z używania szczoteczki sonicznej X Ultra, czyniąc ją obowiązkowym gadżetem dla szerokiej gamy konsumentów.

W spocie reklamowym wzięło udział 6 influencerów z 5 różnych krajów, reprezentując jedną z branż: beauty, lifestyle, taniec, technologie, moda oraz sztuczna inteligencja. Całościowy zasięg, którym mogą pochwalić się twórcy wykorzystani w kampanii to ponad 10 milionów obserwujących.

Innowacyjność promowanego produktu została dodatkowo podkreślona w procesie produkcyjnym spotu. Żaden z twórców nie musiał fizycznie uczestniczyć w planie zdjęciowym. Zamiast tego, ich podobizny zostały starannie stworzone przy użyciu zaawansowanego skanowania 3D i technologii AI, za co odpowiadał Humanverse, lider branży w tworzeniu wirtualnych postaci.

Kolejnym innowacyjnym elementem kampanii jest zaangażowanie w projekt wirtualnej influencerki Meta_Queen, czyli postaci z pogranicza AI i CGI. To nowoczesne podejście nie tylko podkreśla zaangażowanie Oclean w innowacje, ale także demonstruje potencjał technologii i sztucznej inteligencji w tworzeniu angażujących i wciągających doświadczeń reklamowych.

Kampania, za którą odpowiada Cut The Mustard, we współpracy z Graffiti Films i Humanverse, stanowi innowacyjne spojrzenie na temat wizji marki Oclean i jej przyszłości, gdzie technologia i ludzka kreatywność zbiegają się, tworząc nowatorskie doświadczenia dla konsumentów.


Więcej newsów z branży TUTAJ.