Logo

Marketing MIX

Visa startuje z nową kampanią ,,Wejdź na wyższy poziom”

Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, startuje z nową europejską kampanią, w której olimpijczyjcy i paralimpijczycy z Team Visa zachęcają do podążania za swoimi pasjami i osiągania sukcesów.

Kampania Visa „Wejdź na wyższy poziom” wpisuje się w misję marki – wspieranie każdego w osiąganiu jego pełnego potencjału. W jej ramach sportowcy z Team Visa razem z twórcami treści z pokolenia Z wspólnie odkrywają pasje i pokazują, jak Visa pomaga zapobiegać oszustwom zanim dojdą one do skutku.

Visa przed rozpoczęciem święta sportu w Paryżu stworzyła serie dokumentalne, oparte na prawdziwych historiach sportowców Team Visa, lokalnych influencerów i twórców z Polski, Wielkiej Brytanii, Włoch, Hiszpanii, Niemiec i Francji. Będzie można je obejrzeć przez cały czas trwania Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich na platformach społecznościowych, w mediach online, serwisach VOD i w kinach w 20 krajach europejskich.

Adam Peaty i Jonnie Peacock wchodzą na wyższy poziom

Pierwsza seria dokumentalna rozgrywająca się w Wielkiej Brytanii przedstawia trzykrotnego złotego medalistę olimpijskiego i pływaka Team Visa, Adama Peaty’ego Oficera Orderu Imperium Brytyjskiego (OBE). Razem z technologiem kreatywnym Tigrisem Li oraz producentką muzyczną Ellie Dixon, wchodzą na wyższy poziom łącząc swoje pasje – muzykę i pływanie.

W pierwszym odcinku Tigris Li buduje od podstaw kamerę, dzięki której później stara się uchwycić każdy skomplikowany ruch Adama podczas pływania. W drugim odcinku Tigris Li razem z muzyczką Ellie Dixon, przekształcają każdy ruch w beat. Trzeci i ostatni odcinek tej serii zostanie wydany 25 lipca.

Druga seria dokumentalna w Wielkiej Brytanii, wydana 16 lipca, poświęcona jest dwukrotnemu złotemu medaliście paralimpijskiemu Jonniemu Peacockowi, gwieździe internetu Talii Mar oraz projektantce gier Julii Spinoli. Każdy odcinek pokazuje, jak bohaterowie łączą swoje pasje do biegania i gier, aby stworzyć unikalną grę wideo. Dzięki innowacyjnej technologii tworzą cyfrową wersję Jonniego jako głównego bohatera w grze auto-runner. Jest to pierwsze takie przedsięwzięcie na świecie z udziałem paralimpijczyka.

– Jako Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, chcieliśmy pokazać naszych sportowców z Team Visa, jako doskonały przykład tego, że podążanie za swoją pasją jest najlepszym sposobem na osiągnięcie pełnego potencjału – mówi Kim Kadlec, CMO Visa Europe.

– Tegoroczne Igrzyska mają być jednymi z najbardziej inkluzywnych w historii – co idealnie wpisuje się w naszą misję wspierania wszystkich, wszędzie. Mamy nadzieję, że poprzez współpracę naszych sportowców z Team Visa z inspirującymi twórcami treści z pokolenia Z, zarówno wideo, jak i seria dokumentalna, zainspirują wszystkich do wejścia na wyższy poziom, bez względu na to, jaka jest ich pasja – dodaje Kadlec.

Seria dokumentalna została nakręcona przez wschodzącą gwiazdę reżyserii Mirandę May, jako dowód wsparcia przez Visa idei różnorodności i równości w różnych branżach, w tym kobiet za kamerą.

Zbliżając się do Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich Paryż 2024, Visa wierzy, że to święto sportu ma moc inspirowania i jednoczenia świata. Visa jest dumnym sponsorem Ruchu Olimpijskiego od prawie 40 lat (od 1986 roku) i pierwszym globalnym partnerem Międzynarodowego Komitetu Paralimpijskiego od 2003 roku.

Seria dokumentalna Adama Peaty’ego jest dostępna tutaj (odcinek 1) i tutaj (odcinek 2) oraz seria dokumentalna Jonniego Peacocka tutaj (odcinek 1) i tutaj (odcinek 2).


Więcej newsów z branży TUTAJ.