Logo

Media & maszynyEtykiety i opakowania

Prime Label KC kontynuuje dziedzictwo doskonałości z Durst RSC E

Kiedy zobowiązuje się do oferowania klientom najlepszych możliwych produktów, w tle podejmuje się kilka niewypowiedzianych zobowiązań. Zobowiązanie do wiedzy specjalistycznej, zobowiązanie do doskonałej technologii i zobowiązanie do pasji do tego, co robisz. Aby kontynuować dziedzictwo doskonałości, są to zobowiązania, które Todd McCullough, prezes Prime Label KC, podjął, gdy kupił Prime Label KC na początku 2022 roku i to właśnie zainspirowało go do zainwestowania w Durst RSC E.

– Po dołączeniu do Prime Label KC natychmiast stało się jasne, że aby poprawić jakość naszych produktów i obniżyć koszty produkcji, będziemy musieli nadal inwestować w nasze możliwości druku cyfrowego – skomentował McCullough. Zainwestowawszy w 2018 roku w druk cyfrowy na bazie tonera, Prime Label KC znało zalety druku cyfrowego. Po rozmowie z kilkoma klientami Durst i usłyszeniu głośnego poparcia dla platformy RSC, a także rozmowie z ekspertami Durst, McCullough wiedział, że Durst był „oczywistym wyborem dla naszej działalności”.

Durst Tau RSC E jest punktem odniesienia dla druku etykiet i opakowań elastycznych z niezrównaną rozdzielczością, szybkością i kolorem. McCullough kontynuuje: – Przede wszystkim jakość druku oferowana przez głowice drukujące 1200 dpi dla CMYK i bieli, w połączeniu z szybkością i niższym kosztem produkcji w porównaniu z drukiem tonerowym. System front-end jest niezwykle przyjazny dla użytkownika i pozwala nam zaoszczędzić czas na wstępnych aspektach druku cyfrowego. Platformę RSC można aktualizować, dzięki czemu drukarka może nadal rozwijać się wraz z potrzebami firmy.

– Todd naprawdę znał swoje obecne potrzeby i ścieżkę, którą chciałby, aby jego firma podążała, co zawsze znacznie ułatwia rozmowę. Technologia RSC to przyszłość branży i zawsze jest to satysfakcjonujący moment, gdy potrzeby klienta dokładnie odpowiadają oferowanym funkcjom. Dla McCullough to partnerstwo było czymś więcej niż tylko inwestycją w drukarkę. Wkrótce po spotkaniu z zespołem Durst stało się jasne, że podzielają oni tę samą koncentrację na oferowaniu wysokiej jakości produktów z zaangażowaniem w zapewnienie najlepszej obsługi klienta – skomentował Steve Lynn, dyrektor ds. etykiet i opakowań –region sprzedażowy Durst North America.

– Technologia cyfrowa pozwoliła Prime Label na wykorzystanie możliwości, które w innym przypadku nie byłyby możliwe przy użyciu naszych pras fleksograficznych, w tym krótszych serii, wielu kopii, które regularnie się zmieniają, oraz zmiennych danych – podsumował McCullough. – Nie mam wątpliwości, że ulepszenia oferowane przez Durst RSC E, w połączeniu z doskonałą obsługą klienta, będą miały znaczący wpływ na naszą działalność w najbliższym czasie i później.


Więcej newsów z branży TUTAJ.