Logo

Gadżety reklamoweAktualnościInspiracje

Tenson: Nowa marka w ofercie Texet Poland

Texet Poland wprowadza do swojej oferty nową markę premium – Tenson. W sezonie jesień/ zima 2024 odzież Tensona będzie dostępna dla firm za pośrednictwem dystrybutorów i agencji reklamowych, którzy chcą zaoferować swoim klientom niezawodną odzież na każdą pogodę. W skandynawskich krajach marka Tenson od wielu lat jest synonimem najwyższej jakości odzieży outdoorowej, łącząc funkcjonalność z doskonałym stylem.

Tenson: Nowa marka w ofercie Texet Poland

Marka Tenson została założona w 1951 roku przez Paula Rydholma w nadmorskim miasteczku Varberg w Szwecji. Początkowo była to mała rodzinna firma produkująca odzież sportową, ale szybko zdobyła uznanie dzięki testowaniu swoich produktów w najbardziej wymagających warunkach. Ubrania marki Tenson były używane podczas arktycznych i antarktycznych ekspedycji, co potwierdza ich wyjątkową wytrzymałość i funkcjonalność. Dziś DNA marki Tenson to połączenie designu, materiałów i technologii, które gwarantują najwyższą jakość.

Filozofia Tensona opiera się na harmonii z naturą oraz dążeniu do tworzenia odzieży, która nie tylko chroni przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, ale również wspiera aktywny tryb życia. Wartości, które przyświecają marce od początku jej istnienia, to autentyczność, inkluzywność i zrównoważony rozwój. „Nie sprzedajemy produktów, sprzedajemy marzenie o ucieczce w głąb natury – to sposób na życie” – mówił założyciel marki, Paul Rydholm. Tenson angażuje się również w inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju, wprowadzając innowacyjne produkty, takie jak Swedish CarbonZERO Product™, które mają na celu osiągnięcie zerowego śladu węglowego do 2030 roku.

Tenson: Nowa marka w ofercie Texet Poland

W ofercie Tensona znajdziemy szeroki wybór kurtek, softshelli oraz odzieży narciarskiej. Produkty te charakteryzują się wysoką funkcjonalnością, co jest efektem wielu lat badań i testów w ekstremalnych warunkach. Tenson wprowadził także na rynek innowacyjną technologię MPC (Moisture Permeability Coating), która zapewnia ochronę przed wiatrem i wodą. Technologia ta występuje w trzech wersjach: MPC Extreme™, MPC Plus i MPC, które różnią się stopniem ochrony, dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych.

Dzięki swoim zaawansowanym właściwościom produkty Tensona, są idealne dla osób ceniących aktywność na świeżym powietrzu, niezależnie od panujących warunków. Kurtki i softshelle tej marki są odporne na deszcz i wiatr, a jednocześnie zapewniają komfort użytkowania dzięki oddychalności materiałów. Dzięki temu, Tenson stał się zaufanym partnerem dla wielu ekspedycji, w tym tych podejmujących wyzwania na Siedmiu Szczytach.

Wprowadzenie marki Tenson do oferty Texet Poland to kolejny krok w kierunku rozwoju segmentu premium, w którym znajdują się już takie marki jak James Harvest Sportswear, Cutter&Buck oraz J.Harvest&Frost. Dystrybutorzy i agencje reklamowe mogą teraz zaoferować swoim klientom produkty, które nie tylko świetnie wyglądają, ale także spełniają najwyższe standardy jakości i funkcjonalności. Tenson, ze swoją bogatą historią i nieustannym dążeniem do doskonałości, doskonale wpisuje się w filozofię Texet Poland, stając się wartościowym dodatkiem do jej portfolio.

 


Artykuł ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine. Do wglądu online TUTAJ.

TAGS