Przez pierwszy rok działalności udało się wprowadzić kilka kluczowych rozwiązań. System rejestracji Registories usprawnia proces obsługi gości, zapewniając personalizację na każdym etapie – od dopasowania diet, przez planowanie logistyki, aż po przejrzysty interfejs ułatwiający zarządzanie danymi. Z kolei nowoczesny system kart rejestracyjnych przyspiesza weryfikację uczestników i eliminuje błędy, automatycznie odnotowując ich obecność. Multifunkcjonalna aplikacja AppStories pozwala na efektywną komunikację z gośćmi i integrację kluczowych elementów wydarzenia, takich jak agenda, zapisy na prelekcje czy mapy aktywacji. Dzięki integracji narzędzi rejestracyjnych, systemów sprzedaży biletów oraz aplikacji mobilnych, proces zarządzania uczestnikami staje się bardziej efektywny, a ich doświadczenia – jeszcze bardziej satysfakcjonujące. Wszystkie narzędzia charakteryzuje elastyczność i możliwość pełnej personalizacji zgodnie z potrzebami klienta.
– Cały czas się uczymy. Mimo blisko 16-letniej obecności na rynku – poszukujemy nowości, możliwości, luk oraz niezagospodarowanych potrzeb naszych Klientów, na które dzięki tworzeniu rozwiązań wewnątrz agencji możemy nie tylko odpowiadać, ale także wyprzedzać je o krok. Naszym celem jest nie tylko optymalizacja, ale także wyznaczanie nowej jakości w branży eventowej, kreując rozwiązania, które inspirują i podnoszą standardy – mówi Michał Kaleta, Managing Director & Partner w endorfina events.
Personalizacja oraz aktywizacja uczestników podczas wydarzenia są kolejnym filarem potrzeb spełnianych w ramach działu. Współcześni odbiorcy coraz częściej wykazują chęć wpływania na przestrzeń, na dane działania, które spełniamy, oferując im rozwiązania z zakresu interaktywności, jak chociażby w przypadku gamifikacji aktywacji dla naszych Klientów z segmentów beauty. Ich goście mogli zagrać w dopasowane do CI marki memory lub wziąć udział w rywalizacji i ćwiczyć swój refleks na większym ekranie w ramach świątecznej aktywacji open to public.
– Łączymy technologię z kreatywnością, co wzmacnia zaangażowanie uczestników i pozwala tworzyć unikalne doświadczenia. Posiadaną wiedzę nieustannie rozwijamy, czerpiąc również inspiracje z dostępnych rozwiązań, które dostosowujemy do naszych specyficznych potrzeb. Jednocześnie z pełnym zaangażowaniem opracowujemy nowe, nietypowe narzędzia, które wykraczają poza dotychczasowe schematy. Motywuje nas ogromny, wciąż nieodkryty obszar, w którym krok po kroku odkrywamy kolejne warstwy, budując innowacyjne rozwiązania. To ekscytujące, że mogę być częścią tego procesu, który ma tak ogromny potencjał – mówi Przemysław Całka, Research & Development Manager w endorfina events.
Dział Techmakers otwiera również nowe możliwości dla wydarzeń biletowanych, takich jak autorskie projekty biletowane endorfina events, między innymi trasa koncertowa Światło i Mrock, która premierę będzie miała już jesienią 2025. Podczas widowiska uczestnicy z wykorzystaniem nowych technologii będą mogli faktycznie wpływać i współtworzyć następne elementy koncertu.
Więcej newsów z branży TUTAJ.