Logo

Event MIX

endorfina events podsumowuje pierwszy rok rozwoju działu Techmakers

Pierwszy rok działalności Techmakers upłynął pod znakiem tworzenia innowacyjnych rozwiązań dla branży eventowej. Wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom rynku, zespół Przemysława Całki, R&D Managera, projektuje narzędzia, które upraszczają realizację nawet najbardziej skomplikowanych wydarzeń. Dzięki zastosowaniu nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji, możliwa jest nie tylko optymalizacja procesów, ale także znaczące podniesienie jakości doświadczeń uczestników.

Przez pierwszy rok działalności udało się wprowadzić kilka kluczowych rozwiązań. System rejestracji Registories usprawnia proces obsługi gości, zapewniając personalizację na każdym etapie – od dopasowania diet, przez planowanie logistyki, aż po przejrzysty interfejs ułatwiający zarządzanie danymi. Z kolei nowoczesny system kart rejestracyjnych przyspiesza weryfikację uczestników i eliminuje błędy, automatycznie odnotowując ich obecność. Multifunkcjonalna aplikacja AppStories pozwala na efektywną komunikację z gośćmi i integrację kluczowych elementów wydarzenia, takich jak agenda, zapisy na prelekcje czy mapy aktywacji. Dzięki integracji narzędzi rejestracyjnych, systemów sprzedaży biletów oraz aplikacji mobilnych, proces zarządzania uczestnikami staje się bardziej efektywny, a ich doświadczenia – jeszcze bardziej satysfakcjonujące. Wszystkie narzędzia charakteryzuje elastyczność i możliwość pełnej personalizacji zgodnie z potrzebami klienta.

– Cały czas się uczymy. Mimo blisko 16-letniej obecności na rynku – poszukujemy nowości, możliwości, luk oraz niezagospodarowanych potrzeb naszych Klientów, na które dzięki tworzeniu rozwiązań wewnątrz agencji możemy nie tylko odpowiadać, ale także wyprzedzać je o krok. Naszym celem jest nie tylko optymalizacja, ale także wyznaczanie nowej jakości w branży eventowej, kreując rozwiązania, które inspirują i podnoszą standardy – mówi Michał Kaleta, Managing Director & Partner w endorfina events.

Personalizacja oraz aktywizacja uczestników podczas wydarzenia są kolejnym filarem potrzeb spełnianych w ramach działu. Współcześni odbiorcy coraz częściej wykazują chęć wpływania na przestrzeń, na dane działania, które spełniamy, oferując im rozwiązania z zakresu interaktywności, jak chociażby w przypadku gamifikacji aktywacji dla naszych Klientów z segmentów beauty. Ich goście mogli zagrać w dopasowane do CI marki memory lub wziąć udział w rywalizacji i ćwiczyć swój refleks na większym ekranie w ramach świątecznej aktywacji open to public.

– Łączymy technologię z kreatywnością, co wzmacnia zaangażowanie uczestników i pozwala tworzyć unikalne doświadczenia. Posiadaną wiedzę nieustannie rozwijamy, czerpiąc również inspiracje z dostępnych rozwiązań, które dostosowujemy do naszych specyficznych potrzeb. Jednocześnie z pełnym zaangażowaniem opracowujemy nowe, nietypowe narzędzia, które wykraczają poza dotychczasowe schematy. Motywuje nas ogromny, wciąż nieodkryty obszar, w którym krok po kroku odkrywamy kolejne warstwy, budując innowacyjne rozwiązania. To ekscytujące, że mogę być częścią tego procesu, który ma tak ogromny potencjał – mówi Przemysław Całka, Research & Development Manager w endorfina events.

Dział Techmakers otwiera również nowe możliwości dla wydarzeń biletowanych, takich jak autorskie projekty biletowane endorfina events, między innymi trasa koncertowa Światło i Mrock, która premierę będzie miała już jesienią 2025. Podczas widowiska uczestnicy z wykorzystaniem nowych technologii będą mogli faktycznie wpływać i współtworzyć następne elementy koncertu.


Więcej newsów z branży TUTAJ.