Logo

Marketing MIX

V FORUM LOYALTY PLANET 360° już w maju

Popularność aplikacji mobilnych, komunikacja w programie lojalnościowym czy kampanie wspierające czy zwiększające atrakcyjność istniejącego programu lojalnościowego to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone V Forum Loyalty Planet 360°, organizowane 21-22 maja 2025 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest personalizacja jako klucza do serca klienta.

tam

Program Loyalty Planet 360° kolejny raz został opracowany w oparciu o rozmowy z ekspertami rynku i obejmuje 10 kluczowych wyzwań branży lojalnościowej:

1. Personalizacja i komunikacja 1:1 z klientem
2. Aplikacje mobilne, które wpływają na rozwój działań lojalnościowych
3. Atrakcyjność mechanizmów programów lojalnościowych
4. Akcje wspierające program lojalnościowy
5. Lojalność młodych pokoleń
6. Jak utrzymać zaangażowanie w dojrzałym programie lojalnościowym?
7. Wartość obsługi klienta – czy rozwój AI zmieni nasze podejście do klienta?
8. Aktualne działania lojalizujące i retencyjne
9. Segmentacja behawioralna jako klucz do sukcesu w komunikacji z klientami
10. Mierzenie zyskowności klienta

Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele czołowych firm z branż retail, finansowej, FMCG oraz technologicznej, takich jak: BANK MILLENNIUM, OBI, MEDICOVER, BIG STAR, VELOBANK, BRICOMARCHE, SUPER-PHARM, Totalizator Sportowy, PZU, IKEA RETAIL, ŻABKA GROUP, CERSANIT, PANDORA, Leroy Merlin Polska, ING POLSKA , INTERSPORT, ELECTROLUX, MBANK, IGLOTECH, ANSWEAR.

Linki:
Lista prelegentów
Propozycje programowe
Bilety indywidualne i grupowe

Integralną częścią Forum będzie V edycja konkursu LOYALTY HEROES, podczas którego wyróżnione zostaną najlepsze innowacyjne programy lojalnościowe zrealizowane w 2024 roku.

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.


Więcej newsów z branży TUTAJ.