Kantar Polska i Adres:Media, w ramach współpracy z Polską Izbą Artykułów Promocyjnych, przygotowały dwa warsztaty skierowane do przedstawicieli branży reklamowej, marketingowej oraz artykułów promocyjnych.
O godz. 12.30 Mateusz Jaworowski, Client Director Kantar Polska zaprezentuje innowacyjną, zautomatyzowaną platformę online do samodzielnego generowania raportów rynkowych TGISmart.com. Ekspert opowie o możliwościach zastosowania narzędzia oraz w jaki sposób dostarcza ono kluczowych danych dla skutecznego planowania działań reklamowych i marketingowych.
O godz. 13.00 Agnieszka Becler, strateg i facylitatorka Adres:Media omówi najnowszy raport rynkowy „Przyszłość to 50 plus”. Ekspertka opowie o rosnącym znaczeniu grupy wiekowej 50+ jako kluczowego segmentu odbiorców reklam i podzieli się wiedzą, dlaczego najwyższy czas na zmianę myślenia marek o swoich odbiorcach.
Uczestnicy warsztatów będą mieli możliwość skorzystania z wiedzy ekspertów, zadania pytań, wymiany doświadczeń oraz podzielenia się swoimi wnioskami.
Na wydarzenie można bezpłatnie zarejestrować się tutaj–> kliknij.
Więcej newsów z branży TUTAJ.