Logo

Media & maszynyDruk CyfrowyFestiwal Marketingu

Epson na Festiwalu Marketingu 2025: personalizacja i nowoczesne technologie druku

Personalizacja, wydajność i ekologia – to hasła, które najlepiej oddają kierunek rozwoju oferty Epson. Podczas Festiwalu Marketingu 2025 firma zaprezentuje zarówno premierowe, jak i sprawdzone rozwiązania, które są odpowiedzią na rosnące potrzeby branży reklamowej i poligraficznej.

 

tam

Premiera SC-G6000 – nowa jakość w druku DTF

W centrum uwagi znajdzie się premiera drukarki SureColor SC-G6000, urządzenia Direct-to-Film umożliwiającego elastyczny i prosty proces nanoszenia trwałych, barwnych nadruków na tkaniny i akcesoria. Dzięki atramentom UltraChrome DF i trójetapowemu procesowi pracy, SC-G6000 pozwala w szybki sposób rozszerzyć portfolio usług – od odzieży po gadżety reklamowe.

Nowa generacja ekosolwentu i żywicy

Na stoisku Epson będzie można zobaczyć również nową, 64-calową drukarkę ekosolwentową SureColor SC-S9100, która z powodzeniem zastąpiła flagowy model SC-S8610. Dzięki rozszerzonej przestrzeni barwnej i obsłudze szerokiego zakresu nośników urządzenie sprawdza się w produkcji reklam zewnętrznych, tapet, grafik na pojazdy czy materiałów POS. Uzupełnieniem prezentacji będzie drukarka żywiczna SureColor SC-R5000, ceniona m.in. w branży dekoracji wnętrz i przy zadruku tapet, czyli tam gdzie liczy się trwałość, bezpieczeństwo i odporność na trudne warunki użytkowania.

epson

Bogata ekspozycja i pełne portfolio

Odwiedzający stoisko znajdą także szereg innych rozwiązań – od fotograficznych drukarek SureLab SL-D1000 i SL-D500, po szeroką ofertę urządzeń do druku na tekstyliach z serii SC-F, umożliwiających personalizację koszulek, toreb czy elementów wyposażenia. Całość ekspozycji pokaże, w jaki sposób cyfrowy druk atramentowy pozwala na znaczące oszczędności w krótkich seriach, większą elastyczność produkcji oraz ograniczenie odpadów i zużycia energii w porównaniu z tradycyjnymi technikami.

epson

Głos ekspertki

– Personalizacja stała się jednym z głównych motorów rozwoju rynku poligrafii i reklamy. Firmy szukają rozwiązań, które dają możliwość im szybko reagować na potrzeby klientów, przy jednoczesnym zachowaniu jakości i efektywności kosztowej. Technologie Epson odpowiadają na te wyzwania, oferując narzędzia umożliwiające tworzenie spersonalizowanych produktów wysokiej jakości w sposób zrównoważony i ekologiczny – podkreśla Agnieszka Wnuczak, Account Manager – Commercial & Industrial Printing C&I Sales w Epson Polska.


Z ofertą firmy Epson będzie można zapoznać się 17 i 18 września podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu, odwiedzając stoisko E17, Hala nr 1.

Bezpłatna rejestracja na targi KLIKNIJ