
Coccolino prezentuje płyny do płukania, które zapewniają wyjątkową miękkość i trwałą świeżość ubrań. W połączeniu z Coccolino Perfume Elixir — skoncentrowanym dodatkiem zapachowym dostępnym w trzech unikalnych wariantach: Heavenly Fresh, First Blooms oraz Summer Bouquet — pranie pachnie aż 10 razy intensywniej do prania, w którym użyto tylko detergentu! Żelowa, w 93% biodegradowalna formuła eliksiru rozpuszcza się nawet w niskich temperaturach, nie pozostawiając plam ani osadów.
Płyny z serii fresh & soft i eliksiry Coccolino używane w duecie tworzą doskonały zestaw, który nadaje ubraniom nie tylko niezrównaną miękkość, lecz także utrzymujący się do 100 dni intensywny zapach. Konsumenci poczują, jak ubrania otulają ich subtelnym, ale jednocześnie trwałym aromatem, który będzie towarzyszył im codziennie. Mogą oni miksować płyny oraz perfumy dowolnie, by znaleźć swój ulubiony duet Coccolino!
Kampanii „Znajdź swój duet Coccolino” towarzyszą niestandardowe działania, których celem jest dostarczenie user experience na każdym etapie projektu. Dlatego marka zaprasza swoich konsumentów do świata pachnących przyjemności — zarówno online, jak i offline!
Coccolino redefiniuje postrzeganie prania – od codziennej rutyny do wyjątkowego rytuału. Konsumenci szukają dziś mikroradości i sensorycznych doznań. Marka odpowiada na ten trend, dając WIĘCEJ na każdym etapie kontaktu z produktem: więcej zapachu, więcej przyjemności, więcej wspomnień. Za koncept kampanii oraz działania eventowe, OOH i aktywację z influencerami odpowiada agencja Yellowcups. Towarzyszy im kampania mediowa w digitalu realizowana przez Mindshare.
Więcej newsów z branży TUTAJ.