
McCANN Poland zdobył aż trzy nagrody w kategorii Multi-Market:
W kategorii Best of Europe brązową statuetkę otrzymała kampania „Take care of your Froggu”, przygotowana przez 180heartbeats + JUNG v. MATT dla Żabki Polska.

Warto podkreślić, że McCANN znalazł się wśród najczęściej nagradzanych agencji tegorocznego festiwalu. Dzięki sukcesom polskiego oddziału cała sieć po raz trzeci z rzędu zdobyła tytuł Agencji Sieciowej Roku w Europie.
Podczas gali w Brukseli obecni byli przedstawiciele Mastercard, McCANN Poland, Żabki Polska oraz 180heartbeats + JUNG v. MATT, a także polskie jurorki Effie Awards Europe. SAR reprezentowali Katarzyna Chodacka oraz Paweł Tyszkiewicz.
Nagrody te stanowią ważne wyróżnienie i podkreślają jakość współpracy polskich agencji oraz marketerów, a także rosnącą rolę krajowych kampanii na europejskiej scenie efektywności marketingowej.
Więcej newsów z branży TUTAJ.