Logo

Marketing MIX

Cztery statuetki Effie Awards Europe dla Polski podczas gali w Brukseli

Podczas tegorocznej gali Effie Awards Europe w Brukseli polskie agencje i marketerzy ponownie znaleźli się w gronie nagrodzonych, zdobywając łącznie cztery statuetki. To kolejny dowód wysokiej efektywności kampanii realizowanych na polskim rynku.

McCANN Poland zdobył aż trzy nagrody w kategorii Multi-Market:

  • Srebro – kampania „Room for everyone” dla Mastercard (podkategoria: Services)
  • Srebro – kampania „Room for everyone” dla Mastercard (podkategoria: Marketing Innovation Solutions)
  • Brąz – kampania „Where your money works” dla XTB (podkategoria: Services)

W kategorii Best of Europe brązową statuetkę otrzymała kampania „Take care of your Froggu”, przygotowana przez 180heartbeats + JUNG v. MATT dla Żabki Polska.

effie

Warto podkreślić, że McCANN znalazł się wśród najczęściej nagradzanych agencji tegorocznego festiwalu. Dzięki sukcesom polskiego oddziału cała sieć po raz trzeci z rzędu zdobyła tytuł Agencji Sieciowej Roku w Europie.

Podczas gali w Brukseli obecni byli przedstawiciele Mastercard, McCANN Poland, Żabki Polska oraz 180heartbeats + JUNG v. MATT, a także polskie jurorki Effie Awards Europe. SAR reprezentowali Katarzyna Chodacka oraz Paweł Tyszkiewicz.

Nagrody te stanowią ważne wyróżnienie i podkreślają jakość współpracy polskich agencji oraz marketerów, a także rosnącą rolę krajowych kampanii na europejskiej scenie efektywności marketingowej.


Więcej newsów z branży TUTAJ.