Logo

NowościWielki Format

Visual Communication Italy 2006

Ponad 20000 profesjonalistów, wystawiających się na 536 stoiskach z 77 krajów na łącznej powierzchni ponad 30 tysięcy metrów kwadratowych pojawiło się w tym roku na targach Visual Communication Italy. Ponadto tegoroczne targi Visual Communication Italy gościło ponad 90% nowych, wcześniej nie wystawiających się firm, które w porównaniu z poprzednią edycją targów zajęły o 7% powierzchni wystawienniczej.

Impreza będąca międzynarodową wystawą dla wszystkich zaangażowanych w przemysł komunikacji wizualnej odbywa się na nowoczesnych i futurystycznych terenach targów Fiera Milano Rho w Mediolanie. Visual Communication w Mediolanie w ciągu ostatnich 18 lat stało się centrum biznesowym dla dostawców technologii i rozwiązań dla potrzeb komunikacji wizualnej, którzy podczas targów prezentują oferowane przez siebie technologie i sposoby komunikacji będące wyznacznikiem aktualnych kierunków i trendów.

Visual Communication Italy odbywający się w Mediolanie jest wydarzeniem branżowym obejmującym sfery komunikacji wizualnej poczynając od cyfrowego druku wielkoformatowego, rozwiązań z zakresu sign’u i digital signage’u, sitodruku, tampodruku, grawerowania i pad printing’u.

W ramach tegorocznego Visual Communication odbyła się również druga edycja targów Evex sponsorowanych przez wiodący magazyn zajmujący się eventami – E20. Targi Evex poświęcone wyłącznie organizacji imprez okolicznościowych czyli tzw. event’ów. zgromadziły 35 firm będących organizatorami i dostawcami rozwiązań oraz usług, dzięki którym nawet zwykła impreza stanie się wielkim widowiskiem. Evex został bardzo dobrze oceniony zarówno przez wystawców jak i odwiedzającą je kadrę zarządzającą.

Ponadto w trakcie targów Visual Communication Italy 2006 odbyła się 4 edycja konkursu SuperstarITALIA 2006 skierowanej do producentów z branży P.O.S. jak i nabywców nośników reklam używanych w punktach sprzedaży i poświęconej wyłącznie osiągnięciom włoskich firm oraz zostały wręczone nagrody w kategoriach ‘long-term’, short-term’ oraz ‘international’. W Polsce odbędzie się osobna, polska edycja konkursu pt. SuperstarPOLAND 2006, która będzie miała miejsce w Poznaniu podczas targów Euro-Reklama Outdoor Expo.

W trakcie targów Visual Communication została również po raz pierwszy wręczona nagroda dla przemysłu grawerniczego „The Golden Tool” będąca dowodem uznania dla wybitnej jakości usług grawerniczych i odlewniczych, z których słyną włoscy grawerzy.

www.visualcommunication.it