Avery Dennison Graphics & Reflective Division kontynuuje cykl szkoleń i pokazów na temat aplikacji folii samoprzylepnych, prowadzonych z myślą o klientach z Europy Środkowo-Wschodniej. Rozpoczęte w 2006 roku w Polsce warsztaty mają swój ciąg dalszy w innych krajach regionu. W grudniu, przy udziale firmy Studio Plastyczne FX, odbyły się spotkania szkoleniowe w krajach nadbałtyckich, zaś w lutym – wspólnie z firmą Belinamont – zorganizowano warsztaty w Chorwacji. W planach są podobne imprezy w kolejnych państwach.
Szkolenia dotyczące profesjonalnej aplikacji folii samoprzylepnej są organizowane przez firmę Avery Dennison Graphics & Reflective Division od wielu lat. W ubiegłym roku sprawdzony w Europie Zachodniej pomysł cyklicznych spotkań, organizowanych we współpracy z lokalnymi partnerami firmy, przeniesiono do krajów regionu wschodnioeuropejskiego. Rozpoczął je w połowie 2006 roku cykl warsztatów prowadzonych w Warszawie przez autoryzowane centrum szkoleniowe Avery Dennison Graphics & Reflective Division – firmę Studio Plastyczne FX. Dotychczas wzięło w nich udział niemal 200 osób z całej Polski, które zapoznały się z teoretyczną i praktyczną stroną zastosowania mediów samoprzylepnych z oferty Avery Dennison Graphics & Reflective Division. Firma organizuje też podobne imprezy wspólnie ze swoimi dealerami – firmami Plastics Group i Tuplex.
Mówi Katarzyna Kozińska, menedżer Avery Dennison Graphics & Reflective Division na obszar Europy Wschodniej: Sukces szkoleń w Polsce skłonił nas do zorganizowania imprez o podobnym charakterze w innych krajach naszego regionu. Podobnie jak w Polsce, odbywają się one we współpracy z naszymi lokalnymi partnerami, przy współudziale przedstawicieli centrali Avery Dennison Graphics & Reflective Division. Celem tych spotkań jest rozpowszechnienie i ugruntowanie marki Avery we wszystkich krajach Europy Wschodniej oraz wzmocnienie naszej sieci sprzedaży na tych rynkach.
Szkolenia w Polsce, krajach nadbałtyckich i Chorwacji to dopiero początek wschodnioeuropejskiej ekspansji Avery Dennison Graphics & Reflective Division. Poczynione zostały pierwsze kroki związane z organizacją podobnych spotkań w kolejnych krajach naszego regionu. We wszystkich regionach firma ma silnych partnerów biznesowych, którzy są zainteresowani dalszą edukacją swoich klientów. Z tego względu, poza planowanymi warsztatami, prowadzone są też intensywne szkolenia dla przedstawicieli handlowych w tych krajach. Już wkrótce nasi klienci z Czech, Słowacji, Węgier, Bułgarii, Rumunii oraz pozostałych krajów b. Jugosławii będą mogli wziąć udział w imprezach o charakterze podobnym do tych odbywających się w Polsce, Litwie czy Chorwacji.