Logo

Marketing MIX

KONKURS ZŁOTE FORMATY

Trwa konkurs Złote Formaty organizowany w ramach Festiwalu Promocji Miast Polskich na najlepsze projekty promocyjne realizowane w 2006 roku.

Konkurs jest jednym z kluczowych elementów Festiwalu Promocji Miast Polskich. Złote Formaty, to także promocja osiągnięć i ciągłego podwyższania poziomu realizowanych przez miasta projektów promocyjnych.

Konkurs obejmuje cztery kategorie: plakat reklamowy, wydarzenie specjalne, strona internetowa oraz wydawnictwo promocyjne. W konkursie Złote Formaty mogą wziąć udział wyłącznie projekty, które realizują cele promocyjne miast i służą budowaniu jego pozytywnego wizerunku. Zgłoszenia do Konkursu będą przyjmowane do 15 marca 2007 roku włącznie.

Nagrodą główną w konkursie Złote Formaty jest outdoorowa kampania reklamowa o wartości 100 tys. PLN w ramach każdej z kategorii konkursowych. Kampanie zostaną zrealizowane na nośnikach Grupy Ströer, organizatora Festiwalu. Łączna wartość nagród w I edycji Festiwalu Promocji Miast Polskich wynosi 400 tys. PLN. Ponadto przyznane zostaną Statuetki Złotych Formatów oraz Dyplomy uznania każdemu projektów, które zajęły kolejno 1, 2 i 3 miejsce w każdej z czterech kategorii konkursu.

Wyniki Konkursu Złote Formaty zostaną ogłoszone 18 kwietnia 2007 roku podczas uroczystej Gali Festiwalu Promocji Miast Polskich (odbędzie się w dniach 17-18 kwietnia roku w Warszawie). Wydarzenie oprócz konkursu Złote Formaty obejmuje również konferencję poświęconą zagadnieniom szeroko pojętej promocji miast, podczas której uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z najwyższymi standardami pracy i kreatywności w procesie budowania wizerunku i promowania miast. Gościem specjalnym Festiwalu będzie Simon Anholt, uważany za czołowego światowego eksperta w tworzeniu strategii marek krajów, miast i regionów. Jest doradcą rządu Wielkiej Brytanii do spraw dyplomacji publicznej, a także doradcą rządów m.in Chorwacji, Holandii, Niemiec, krajów Regionu Bałtyckiego, Czech, Nowej Zelandii, Szwajcarii i Słowenii.

Organizatorem i pomysłodawcą tego projektu jest Grupa Ströer w Polsce. Patronat Honorowy nad Festiwalem objął Związek Miast Polskich oraz Polska Organizacja Turystyczna. Nad przebiegiem i zakresem merytorycznym wydarzenia czuwa Rada Programowa, której członkowie uhonorowali swoją obecnością Festiwal Promocji Miast Polskich.

Do udziału w Festiwalu Promocji Miast Polskich i związanym z nim konkursie Złote Formaty zaproszeni zostali przedstawiciele ponad 200 polskich miast.

www.outdoordlamiast.pl/festiwal.