Logo

Marketing MIX

Play jest już na mieście

 

Ruszyła kampania reklamowa nowego operatora. Pierwszym elementem działań przebiegających pod hasłem "Inna telefonia komórkowa", jest reklama na nośnikach outdoorowych w największych miastach Polski.

Kampania będzie obecna również w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN7, Polsat, TV4, AXN, Discovery Channel), prasie (m.in. Gazeta Wyborcza, Polityka, Wprost) i internecie (onet.pl, wp.pl, interia.pl, wyszukiwarka Google). Koszty kampanii reklamowej operatora szacowane są na 250 mln zł.

Telefony z sieci Play będzie można kupić w najbliższych dniach m.in. w wybranych salonach Empiku, a także w sieci supermarketów Media Markt i Saturn (łącznie 37 sklepów). Ponadto P4 będzie dystrybuować swoje usługi za pośrednictwem "standów" umieszczonych w centrach handlowych. Od za pośrednictwem sieci Germanos.

Za przygotowanie i realizację kampanii Play odpowiadają agencje Brain (ATL), Impuls BTL i AdWorks (BTL). Za promocję operatora w sieci odpowiedzialne są FFCreation.com oraz K2 Internet. Za planowanie i zakup mediów odpowiada GuideLine.

Dużo taniej

49 gr za minutę połączenia krajowego oraz wideorozmowy, 15 gr za SMS i MMS – to fragment nowej oferty sieci Play. Początkowo będzie ona składać się z pięciu planów abonamentowych i jednego prepaidowego. Jedyną różnicą będzie fakt, że w planach terminowych będzie można kupić telefon po odpowiednio niskiej cenie (w zależności od wysokości abonamentu), a plan na czas nieokreślony nie zawiera opcji zakupu słuchawki.

Play Abonament 50 to opłata miesięczna w wysokości 50 zł i 70 zł do wykorzystania, Play Abonament 70 to odpowiednio 70 i 100 zł, Play Abonament – 100 i 150 zł oraz Play Abonament 150 – 150 i 300 zł.

Nie przewiduje się przechodzenia niewykorzystanych kwot na następne miesiące. Cena karty prepaid wynosić będzie 30 zł, tyle też będzie wynosić początkowy stan konta. Doładowania będą możliwe za pomocą kart zdrapek o wartości 30 zł (przedłużające połączenia wychodzące o jeden miesiąc) oraz w formie elektronicznej. Doładowania od 50 zł w górę będą premiowane dodatkowymi kwotami, tak samo jak w taryfach abonamentowych i przedłużą czas działania karty o trzy miesiące.

Wszystkie plany taryfowe mają takie same stawki usług, a abonamenty różnią się jedynie wielkością pakietu kwotowego. Opłata za minutę połączenia do wszystkich sieci krajowych wynosi 49 gr brutto, SMS oraz MMS będzie kosztować 15 gr. Transmisja danych, taktowana co 10 kB, kosztować będzie 5 gr/10kB.

Podobnie jak w ofercie Tak Tak za każde dwie minuty połączenia przychodzącego otrzymamy jedną minutę rozmowy. Różnica polega na tym, że połączenia te można będzie wykonywać do dowolnej sieci krajowej, a bonus przysługuje również klientom abonamentowym.

Abonenci, którzy podpiszą umowę przez pierwszy miesiąc działania operatora dostaną dodatkową nagrodę – opłaty za wszystkie połączenia głosowe wykonane w kwietniu zostaną "oddane" w maju.

1 000 minut dla testerów

Play zaprezentował testerom programu Nadchodzi4 ofertę specjalną. Mogą oni zatrzymać dotychczas używany aparat telefoniczny (Samsung SGH-Z370 lub Motorola V3xx), płacąc złotówkę za jego odkupienie.

W ramach oferty abonamentowej operator zaoferuje do tysiąca darmowych minut na połączenia wewnątrz sieci. Będzie je można zamienić na inne usługi (SMS, MMS, internet, muzyka, wideo). Termin trwania umowy to 24 miesiące.

Oferta pre-paid również umożliwi odkupienie używanego dotychczas telefonu. Samsung SG-Z370 będzie dostępny dla testerów Nadchodzi4 za 450 zł, Motorola V3xx za 700 zł. Abonenci otrzymają jednorazowo pakiet łącznie 150 minut do wykorzystania przez pierwsze trzy miesiące.

Program Nadchodzi4 zakończy się 15 kwietnia. Do tego czasu testerzy muszą podpisać z operatorem umowę lub zwrócić telefon.

Źródło: mediarun.pl