28 marca, drugiego dnia targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO, nastąpiło także rozstrzygnięcie konkursu SuperstarPOLAND 2007. Po raz drugi w Poznaniu najlepsze ekspozytory POS oceniło grono ekspertów, wyłaniając zwycięzców w kilku kategoriach.
Jury przyznało nagrody za najlepsze instalacje reklamowe roku 2006 w kategoriach instalacji stałej, tymczasowej i międzynarodowej oraz w kategoriach: „najlepszy projekt”, „najwyższa jakość techniczna” i „najbardziej innowacyjne rozwiązanie”.
Instalacje stałe 1:
Brązowy Superstar: Ergo, klient: Nivea
Srebrny Superstar: Alrec Sign & Display, klient: Handwork Communication
Złoty Superstar: Willson & Brown, klient: Nestle Poland
Instalacje stałe 2:
Brązowy Superstar: Ergo, klient: Brown Forman
Srebrny Superstar: Willson & Brown, klient: Procter & Gamble
Złoty Superstar: Magit, klient: Bottonova
Instalacje tymczasowe1
Brązowy Superstar: Willson & Brown, klient: Unilever
Srebrny Superstar: Willson & Brown, klient: Diageo
Złoty Superstar: SCA Poznań Display, klient: Kraft Food Polska
Instalacje tymczasowe 2
Brązowy Superstar: Anvis, klient: Lorenz Bahlsen Snack World
Srebrny Superstar: Extend Vision, klient: ITI Neovision
Złoty Superstar: Anvis, klient: Polmos Lublin
Instalacje międzynarodowe:
Brązowy Superstar: Willson & Brown, klient: Pepsico International
Srebrny Superstar: Alrec Sign & Display, klient: Sony Ericsson
Złoty Superstar: Willson & Brown, klient: Nestle
Najlepszy projekt:
Złoty Superstar: Magit, klient: Bottonova
Najwyższa jakość techniczna
Złoty Superstar: Magit, klient: Bottonova
Najbardziej innowacyjne rozwiązanie
Wilson & Brown, klient: Nestle
Organizatorami konkursu Display SuperstarPOLAND 2007 było Wydawnictwo Display GmbH Hamburg oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o. Podobne konkursy odbywają się od kilkunastu lat w Niemczech, a także we Włoszech (Mediolan), Rosji (Moskwa) i Hiszpanii (Madryt). Wyróżnieni w konkursie SuperstarPoland mogą zatem skutecznie chwalić się nagrodą i w ten sposób promować swoje produkty nie tylko w Polsce, ale i na świecie