Logo

NowościWielki Format

Dobra koniunktura

 

Pod hasłem WIDOCZNIE NAJLEPSI na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyła się Pierwsza edycja targów reklamy, druku wielkoformatowego, komunikacji wizualnej i outdooru Euro-Reklama OUTDOOR EXPO już za nami. swoją ofertę zaprezentowało 149 firm z 7 krajów świata, a ich stoiska odwiedziło ponad 14 tysięcy profesjonalnych zwiedzających. Rozdano prestiżowe nagrody, a także odbyło się szereg ciekawych konferencji i spotkań służących wymianie informacji i integracji branży. Wniosek jest jeden – rynek out-of-home media czeka dynamiczny rozwój, a pierwsza jego specjalistyczna branżowa impreza targowa zakończyła się ogromnym sukcesem.

Euro-Reklama odbyła się już po raz szesnasty, ale pierwszy raz jako OUTDOOR EXPO. Decyzja organizatorów o podziale Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych na dwie edycje tematyczne (OUTDOOR EXPO i GIFT EXPO) okazała się trafna (redakcja OUTDOOR MEDIA była jednym z promotorów tego pomysłu). W wiosennej edycji wzięło bowiem udział 149 firm, tj. o 100% więcej niż zakładali organizatorzy. Oznacza to, że takie specjalistyczne wydarzenie dla rynku out-of-home jest bardzo potrzebne i że jeszcze dużo przed nami!
Tegoroczna oferta ekspozycyjna była bardzo urozmaicona i roiła się od ciekawostek. Blisko 150 wystawców z Białorusi, Chin, Litwy, Niemiec, Polski, Słowacji i Wielkiej Brytanii zaprezentowało maszyny i urządzenia do produkcji reklam, plotery do druku wielkoformatowego, specjalistyczny papier i tkaniny oraz wszystko to, co kojarzy się z komunikacją wizualną: nośniki outdoor, reklamę świetlną, sign, systemy orientacji kierunkowej, reklamę tranzytową, ekspozytory POS, systemy wystawiennicze, a także fotografię reklamową, usługi reklamowe i wystawiennicze oraz specjalistyczne magazyny i portale branżowe.
Na Euro-Reklamie i towarzyszących jej targach Poligrafia silną reprezentacje mieli liderzy spośród dostawców sprzętu LFP (Large Format Printing), jak HP, Xerox, Konika, Minolta i Oce. W gronie czołowych firm rynku nie zabrakło też firm: Reprograf, Signtech, Jet Media, Masterprint XL, Spandex, Endutex, Polkos oraz Alma Trend.
Wystawcy Euro-Reklamy nie kryli zadowolenia – ich stoiska odwiedziła rzesza 14 tysięcy profesjonalnych zwiedzających, którzy dokonali wielu kontraktacji właśnie w Poznaniu lub przygotowali grunt pod zakup wystawianych maszyn i innych produktów w niedalekiej przyszłości. Targi OURTDOOR EXPO okazały się doskonałą platformą biznesową służąca kojarzeniu producentów i dystrybutorów z ich klientami i kontrahentami oraz integracji branży.
Profesjonalnie o druku cyfrowym i sitodruku
Polskie Stowarzyszenie Sitodruku i Druku Cyfrowego przy współpracy Międzynarodowych Targów Poznańskich zorganizowało otwarte warsztaty pod hasłem STREFA PODPOWIEDZI. Warsztaty przybliżyły profesjonalistom z branży reklamowej i poligraficznej najnowsze kierunki rozwoju technologii druku cyfrowego i sitodruku. Przedstawione zostały również specjalistyczne urządzenia, jak i rozwiązania software’owe oraz case studies dotyczące drukarń sitodrukowych i cyfrowych.