Logo

Marketing MIX

KUSIMY ZAWARTOŚCIĄ

 
1 czerwca br. oficjalnie ruszyła strona internetowa OUTDOOR MEDIA – pierwszego magazynu traktującego o szeroko pojętym rynku reklamy out-of-home i druku wielkoformatowego. Wprowadzeniu nowego produktu do portfolio firmy Best Media towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem KUSIMY ZAWARTOŚCIĄ. Obejmuje reklamy w magazynach Media & Marketing Polska i Outdoor Media oraz portale b2b: mediarun.pl, medialink.pl i stoisko.pl. Kampanii towarzyszy mailing do czytelników OUTDOOR MEDIA oraz wysyłka kilku tysięcy podkładek pod mysz optyczną wykonanych przez firmę Axxel z Opola. Reklamy outdoorowe pojawią się na prestiżowych nośnikach 12 x 3 zlokalizowanych w Warszawie.
 
– Kusimy zawartością, to także hało reklamowe naszego nowego katalogu promującego polskie drukarnie Pierwsza edycja będzie miała swoją premierę pod koniec przyszłego tygodnia w wersji roboczej. Przed wrześniowymi targami VISCOM w Düsseldorfie serwis zostanie rozbudowany w wersji: angielskiej, niemieckiej i włoskiej – mówi Robert Załupski, general manager Best Media.
 
 
– Obecnie sprzedaż modułów odbywać się będzie przez dział reklamy magazynu OUTDOOR MEDIA. W czerwcu bezpłatny pakiet dwutygodniowy została zaoferowany wszystkim reklamodawcom magazynu. Zainteresowanie kampaniami w kolejnych miesiącach przerosło jednak nasze oczekiwania pomimo nieujawnienia dotychczas cen reklam. Po raz kolejny, jako pierwsi zaoferowaliśmy możliwość reklamowania się firmom zajmującym się reklamą zewnętrzną i drukiem wielkoformatowym na portalu branżowym, bezpośrednio poświęconym ich działalności – mówi Agnieszka Czekaj, marketing manager Best Media. 
 
Operatorem technicznym serwisu jest firma Simplico. Jej właściel – Łukasz Denejko, jest twórcą m.in. takich serwisów, jak gadzety.biz czy też eventy.biz. Firmy zapewniają, że to nie koniec ich współpracy i zapowiadają stworzenie kolejnego branżowego serwisu. Jego start jest przewidywany na wrzesień br. i tematyka będzie powiązana z profilem OUTDOOR MEDIA. 
 
Zdjęcie do kampanii udostępniła firma Flash Press Media. Planowaniem mediów zajął się dział marketingu Best Media. Za kreację odpowiedzialna była Elżbieta Kłos z działu DTP wydawnictwa.
www.outdoor-media.pl