Logo

Marketing MIX

Monitorowane cityscrolle

 

 

Firma AMS wprowadziła od kwietnia nową wersję systemu monitorowania ekspozycji na cityscrollach – nowoczesnych nośnikach ze zmiennym motywem. W systemie będzie teraz dodatkowo śledzona jakość pracy każdej świetlówki, co stanowi istotną korzyść dla klienta, oraz realizowany zdalny odczyt energii. Informacja o jakichkolwiek usterkach w oświetleniu plakatów klientów, np. przepaleniu świetlówek, będzie przekazywana automatycznie do załóg interwencyjnych w momencie ich wystąpienia. Do tej pory system monitorował przewijanie plakatów, włączanie zasilania oraz temperaturę otoczenia, ważną dla pracy silników do przewijania. Wprowadzona zmiana jest unikatową w skali Europy wersją stosowanego w innych krajach systemu nadzoru nośników z wykorzystaniem technologii GPRS.

W Polsce system GPRS on-line wprowadziła jako pierwsza – i na razie jedyna – firma AMS. Polega on na on-line’owym dostępie do informacji o stanie ekspozycji, bez konieczności „dodzwaniania” się do nośnika lub „dzwonienia” nośnika do operatora (system CSD).

AMS wprowadził do swojej oferty cityscrolle jesienią ubiegłego roku. Według danych operatora jest to największa sieć tego typu w Polsce, na którą składa się 151 konstrukcji z trzema przewijanymi powierzchniami reklamowymi. Cityscrolle mają charakter wielkomiejskiego mebla, stoją w strefie spowolnionego ruchu, w centrach miast, przy skrzyżowaniach, placach i rondach. Należą do segmentu nośników o najwyższej jakości, przykuwających uwagę elementem ruchu – zmieniającą się ekspozycją. Stwarzają doskonałe możliwości dla nietypowych rozwiązań kreatywnych, np. sekwencji plakatów „rozmawiających” ze sobą. W przypadku wykupienia trzech powierzchni przez jednego klienta istnieje możliwość zlecania zmian ekspozycji dostosowanych do potrzeb, np. plakaty mogą zmieniać się inaczej w godzinach szczytu, inaczej poza tymi godzinami.