Zakończone poznańskie targi OUTDOOR EXPO potwierdziły trwający okres prosperity branży reklamy zewnętrznej. Ponad 3000 gości odwiedziło Club COPACABANA magazynu OUTDOOR MEDIA. W opinii organizatora – Międzynarodowych Targów Poznańskich możemy mówić o dwukrotnie większej liczbie odwiedzających.
– To niewątpliwy sukces samych targów OUTDOOR EXPO. Ilość gości oraz rozmowy, jakie przeprowadziliśmy na targach, włącznie z podpisywanymi kontraktami reklamowymi i sprzedażą prenumeraty przerosły nasze oczekiwania. Prawie dwuletnia obecność na rynku i rozpoznawalność marki daje nam obecnie pozycję lidera w segmencie pism branżowych na rynku reklamy out of home – mówi Agnieszka Czekaj, Key Account Manager w firmie BEST MEDIA, wydawcy OUTDOOR MEDIA.
Ciekawym eventem była konferencja prasowa targów w londyńskim autobusie (właściciel z firmy London Bus z Poznania), zaaranżowanym przez OUTDOOR MEDIA na Mobilną Galerię Designu.
W trzecim dniu targów odbyło się seminarium WINDYKACJA ROSZCZEŃ HANDLOWYCH, zorganizowane przez OUTDOOR MEDIA przy współpracy z krakowską firmą Endutex. W godzinach popołudniowych na stoisku magazynu OUTDOOR MEDIA odbyło się Copacabana Party. W rytmach brazylijskiej samby wylosowano wśród nowych prenumeratorów OUTDOOR MEDIA. Szczęśliwym laureatem został Adam Żmuda z firmy TomGraw. Laureat ma do wyboru tygodniowy pobyt w Tunezji, Grecji lub na Cyprze.
– Udało nam się zrealizować cele biznesowe i pogłębić partnerskie relacje z klientami. Po raz pierwszy zetknęliśmy się z tak dużą siłą marketingu targowego. Co więcej, jako jedyne medium mieliśmy otwarte stoisko dla wszystkich odwiedzających targi, nie tylko naszych klientów. Dzięki temu zyskaliśmy wiele sympatii, które już teraz przełożyły się na nowe kontrakty biznesowe. Przed nami imprezy zagraniczne: Fespa i Viscom. Forma pozostanie identyczna z wykorzystaniem polskich akcentów – mówi Magdalena Pieczykolan, Key Account Manager w firmie BEST MEDIA, wydawcy OUTDOOR MEDIA.
Stoisko OUTDOOR MEDIA zostało wykonane przy współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi oraz firmami z rynku reklamy zewnętrznej. Drukarnie CopyMAX System z Krakowa i FOPS.com.pl z Cieszyna zapewniły grafiki wykorzystane na stoisku. Specjalny neon Beach Clubu wykonała firma Kapilar z Aleksandrowa Łódzkiego.Na stoisku można było zapoznać się z monitorami zapachowymi firmy Higher z Poznania, gigantycznymi replikami buta Nike wykonanymi przez G&G Studio z Warszawy i Studio 55 z Człuchowa, czy też z nowymi propozycjami rozwiązań mobilnych firmy Netcare z Konina.
Wycieczka została ufundowana przy współpracy z portalem easygo.pl. Sponsoring produktowy zapewniła firma: Nespresso oraz marka Lech z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Dzięki uprzejmości Kompanii Piwowarskiej można również było odpoczywać w koszach plażowych. Za catering dla gości OUTDOOR MEDIA odpowiadała firma Koneser z Poznania.