Pierwszego sierpnia ruszył launch nowego wirtualnego operatora komórkowego. Na swoim największym nośniku wielkoformatowym w Warszawi Braughman Media realizuje kampanię dla Wpmobi.pl (należącego do Grupy Wirtualnej Polski ). Przy jednym z najbardziej uczęszczanych warszawskich skrzyżowań (róg Al. Jana Pawła II i Al. Solidarności) zawisła reklama promująca operatora. Reklama o pow. prawie 2000 m2, generująca ponad 3 mln osobokontaktów w skali miesiąca, jest jedynym nośnikiem tego typu w Warszawie, wspierającym tą ogólnopolską kampanię.
– Coraz więcej firm stawia na spektakularne kampanie outdoorowe przy użyciu siatek wielkoformatowych . Ich niezaprzeczalnymi atutami w porównaniu z innymi mediami jest to że nośniki typu out of home „pracują” 24 godziny, na dobę. Dodatkowo ich lokalizacje,rozmiar, oraz prestiż sprawiają że są one bardzo chętnie wybierane przez klientów planujących spektakularne wejście na rynek z nowym produktem – mówi Łukasz Fabisiak, Key Acount Menager firmy Braughman Media.
Realizacja dla Wpmobi.pl potrwa do końca wakacji.