Logo

Marketing MIX

Seminarium Inside-Out

Seminarium „Inside-Out – czyli reklama indoor jako forma komunikacji out-of-home” odbędzie się 2 października w Warszawie, w hotelu Regency Hyatt Warsaw. Jest to pierwsze seminarium branżowe poświęcone tematyce reklamy indoor oraz reklamy w miejscu sprzedaży, zorganizowane z myślą o reklamodawcach, domach mediowych i branży out-of-home. Organizatorem seminarium jest Best Media, wydawca pierwszego magazynu branży out-of-home – Outdoor Media.

W programie seminarium przewidzianych jest dziewięć prelekcji, a wykładowcami są eksperci mediowi oraz specjaliści z branży out-of-home.

1. Reklama indoor jako forma komunikacji out-of-home. Wprowadzenie. – Robert Załupski, Outdoor Media

2. Kontekst wokół reklamy. Bo tak ładnie wygląda czy tak jest efektywne? – Marcin Dobek, New Business & Development Director, MediaCom Warszawa

3. Reklama indoorowa sposobem na dotarcie do wymagających grup celowych. Planowanie indooru w strategii reklamowej. – Małgorzata Grzebisz-Zakrzewska, Strategic & New Media Manager, Media Concept

4. Indoor – Captive media: nowe narzędzie skutecznej komunikacji – Andrej Modic, CEO, PIA

5. „Białe kołnierzyki” na celowniku czyli jak skutecznie dotrzeć do aktywnych zawodowo? Reklama w centrach biznesu. – Aneta Sobolewska, Product Manager, Clear Channel Poland

6. Targeted Media – Alina Jankowska, Client Service Director A2

7. Reklama w miejscu sprzedaży zwieńczeniem komunikacji out-of-home. Nowe technologie w reklamie POS. – Marcin Grabowski, Dyrektor Strategiczny, G&G Brand Consulting

8. Metody badania skuteczności komunikacji w miejscu sprzedaży. – Sebastian Starzyński, Prezes Zarządu, ABR Sesta.

9. Potencjał i perspektywy rozwoju reklamy w centrach handlowych. – Agnieszka Stachura, Specjalista d/s Sprzedaży; Piotr Woszczyk – Specjalista d/s Kluczowych Klientów, MacroArt

Seminarium towarzyszyć będzie wystawa branżowa, na której swoje oferty prezentują firmy związane z reklamą POS. Ukaże się także specjalny raport specjalny „Inside-Out” (8.000 egz), poświęcony tematyce seminarium, którego premiera będzie miała miejsce w czasie wydarzenia. Raport zostanie także dołączony do październikowego wydania magazynu Outdoor Media.

Sponsorami imprezy są: Real Time Media Sp. z o. o., Polonia Indoor Advertising, Extend Vision, Agencja Reklamowa Rodan. Patronat medialny nad imprezą objęły: pierwszy magazyn branży out-of-home Outdoor Media oraz portal mediarun.pl.

udział w konferencji :
– zgłoszenia do 21 września – 890 zł / netto
– zgłoszenia po 21 września – 1290 zł / netto

kontakt: Marzena Ziarkowska, 32/ 206 76 77 m.ziarkowska@best-media.com.pl