W programie seminarium przewidzianych jest dziewięć prelekcji, a wykładowcami są eksperci mediowi oraz specjaliści z branży out-of-home.
1. Reklama indoor jako forma komunikacji out-of-home. Wprowadzenie. – Robert Załupski, Outdoor Media
2. Kontekst wokół reklamy. Bo tak ładnie wygląda czy tak jest efektywne? – Marcin Dobek, New Business & Development Director, MediaCom Warszawa
3. Reklama indoorowa sposobem na dotarcie do wymagających grup celowych. Planowanie indooru w strategii reklamowej. – Małgorzata Grzebisz-Zakrzewska, Strategic & New Media Manager, Media Concept
4. Indoor – Captive media: nowe narzędzie skutecznej komunikacji – Andrej Modic, CEO, PIA
5. „Białe kołnierzyki” na celowniku czyli jak skutecznie dotrzeć do aktywnych zawodowo? Reklama w centrach biznesu. – Aneta Sobolewska, Product Manager, Clear Channel Poland
6. Targeted Media – Alina Jankowska, Client Service Director A2
7. Reklama w miejscu sprzedaży zwieńczeniem komunikacji out-of-home. Nowe technologie w reklamie POS. – Marcin Grabowski, Dyrektor Strategiczny, G&G Brand Consulting
8. Metody badania skuteczności komunikacji w miejscu sprzedaży. – Sebastian Starzyński, Prezes Zarządu, ABR Sesta.
9. Potencjał i perspektywy rozwoju reklamy w centrach handlowych. – Agnieszka Stachura, Specjalista d/s Sprzedaży; Piotr Woszczyk – Specjalista d/s Kluczowych Klientów, MacroArt
Seminarium towarzyszyć będzie wystawa branżowa, na której swoje oferty prezentują firmy związane z reklamą POS. Ukaże się także specjalny raport specjalny „Inside-Out” (8.000 egz), poświęcony tematyce seminarium, którego premiera będzie miała miejsce w czasie wydarzenia. Raport zostanie także dołączony do październikowego wydania magazynu Outdoor Media.
Sponsorami imprezy są: Real Time Media Sp. z o. o., Polonia Indoor Advertising, Extend Vision, Agencja Reklamowa Rodan. Patronat medialny nad imprezą objęły: pierwszy magazyn branży out-of-home Outdoor Media oraz portal mediarun.pl.
udział w konferencji :
– zgłoszenia do 21 września – 890 zł / netto
– zgłoszenia po 21 września – 1290 zł / netto