Firma BEST MEDIA, organizator targów branżowych OUTDOOR&MEDIA EXPO 2008 podpisała umowę z firma telemarketingu Calling Polska. W ramach współpracy Calling Polska przeprowadzi szeroko zakrojone działania promocyjne wpierające sprzedaż powierzchni wystawienniczej.
Pierwszym zadaniem Calling Polska jest aktualizacja i rozszerzenie bazy danych, która obecnie liczy 12 tysięcy rekordów, a docelowo ma być rozbudowana o kolejne 5 tysięcy. Następnie profesjonalni konsultanci firmy skontaktują się z wszystkimi potencjalnymi wystawcami z branży out-of-home oraz poligraficznej, którzy zostali zapisani w bazie danych, by przekazać zaproszenie na Targi oraz zaprezentować bogatą ofertę możliwości ekspozycyjnych. Kampania będzie przeprowadzona w dwóch falach: pierwsza w okresie październik – listopad 2007r, druga w styczniu 2008r.
– Branża out-of-home oraz poligraficzna to kilkanaście tysięcy firm rozlokowanych w całej Polsce. Chcemy każdej z tych firm dać możliwość zaprezentowania swojej oferty na Targach OME, które są pierwszą impreza targową przygotowaną wyłącznie z myślą o ich branży. Stąd podjęliśmy decyzje o wykorzystaniu w promocji działań telemarketingowych, które gwarantują bezpośrednie dotarcie do naszej grupy celowej. Wybraliśmy firmę Calling Polska, ponieważ zapewnia nam serwis na najwyższym poziomie.- komentuje Robert Załupski, General Manager BEST MEDIA.
Równolegle z działaniami telemarketingowymi prowadzona jest kampania promująca Targi OUDOOR&MEDIA EXPO za pośrednictwem mediów patronackich: magazynu Outdoor Media, tygodnika Media i Marketing Polska, miesięcznika Business Media oraz portali branżowych: Mediarun.pl. MediaLink.pl, Drukarnie.pl i Gadżety.biz. Do grona patronów dołączyło także Radio PIN. Ponadto w styczniu planowana jest szeroka kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej firm zrzeszonych w Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, która objęła patronat branżowy nad Targami. Za promocje i PR OUTDOOR&MEDIA EXPO odpowiada firma Novo Marketing House.