Logo

Marketing MIX

Young Professionals: młodzi dyskutują o komunikacji marketingowej

Young Professionals to grupa, której celem jest wymiana wiedzy i doświadczeń związanych z komunikacją marketingową.

Zespół powstał w połowie października przy polskim oddziale Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.
YP tworzą przede wszystkim młodzi i ambitni ludzie. Głównymi założeniami grupy jest organizowanie paneli dyskusyjnych i praktyk w branży komunikacji marketingowej, w którą bezpośrednio zaangażowane są agencje reklamowe, domy mediowe i klienci. YP ma także stwarzać możliwość uczestniczenia w międzynarodowych konferencjach i dyskusjach nad studium przypadku.

Inicjatorem i liderem YP jest Julian Kozankiewicz, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, wykładowca Szkoły Marketingu Bezpośredniego oraz partner zarządzający agencji EM Lab.

Pierwszą okazją do dyskusji w Warszawie ma być spotkanie z Jackiem Henslerem, dyrektorem marketingu P4. Temat panelu dyskusyjnego to "Efektywny marketing. Największe błędy klientów, największe błędy agencji". Spotkanie odbędzie się 8 listopada 2007 r., o godz. 19.00 w Multikinie przy ul. Złotej 59. Spotkanie jest otwarte dla zainteresowanych.