Cityboard Media, otrzymała prestiżowy tytuł Business Superbrands 2007, który potwierdza wartość i potencjał marki firmy – lidera rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej w Polsce. Cityboard Media została uznana za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku przez ekspertów, którzy docenili jej jakość, niezawodność oraz wyjątkowość.
To tym cenniejsze wyróżnienie dla Cityboard Media, bo jest to pierwsza w Polsce edycja Business Superbrands, której celem jest wyłonienie najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek kategorii B2B, obecnych na polskim rynku.
Proces selekcji do polskiej edycji Business Superbrands, podobnie jak w innych krajach świata, rozpoczął się od stworzenia listy ok. 5000 marek, z których, na podstawie niezależnych badań rynku oraz danych finansowych, wybrano ok. 1000. Ich lista została przekazana grupie kilkudziesięciu polskich ekspertów – znanych praktyków biznesu – szefów i właścicieli firm, a także przedstawicieli mediów związanych z tematyką gospodarczą i biznesową. Tak dobrana kapituła specjalistów ocenia marki w skali od 1-20, bazując na swojej subiektywnej opinii na temat siły marketingowej poszczególnych brandów. Marki z najwyższą ilością punktów zostaną nagrodzone tytułem Business Superbrand i zaproszone do zaprezentowania historii swojego rozwoju na polskim rynku w albumie Business Superbrands Polska – publikacji określanej na świecie mianem „Biblii Brandingu”. Ostatni etap to gala finałowa, podczas której zwycięskim w danych kategoriach markom, wręczone będą statuetki.