Logo

Marketing MIX

KONFERENCJA Miasto dobrze umeblowane

Konferencja „Miasto dobrze umeblowane – od designu do promocji” rozpocznie trzecią edycję Bram Kraju – pierwszego kompleksowego programu marketingu miejskiego stworzonego przez AMS SA. Tematem przewodnim konferencji będzie mała architektura i meble miejskie, a także rozpoczęta w poprzednich latach dyskusja o kreatywnych sposobach promowania miast.

Konferencja adresowana jest przede wszystkim do przedstawicieli samorządów, pracowników urzędów miejskich i wszystkich osób, którym zależy na dobrym wizerunku polskich miast. Temat mebli miejskich i małej architektury zostanie zaprezentowany w szerszym kontekście – m.in. z punktu widzenia architekta i designera – praktyków, których projekty realizowane są w przestrzeni publicznej. Pierwszy dzień konferencji będzie dniem wykładów, drugi to dzień warsztatowy z dwoma blokami tematycznymi: „Urbanistyka i design a przestrzeń publiczna” oraz „Wykorzystanie reklamy w promocji miast”.

Konferencji towarzyszyć będzie wystawa „Design w przestrzeni publicznej” zorganizowana z inicjatywy Śląskiego Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie. Na wystawie zaprezentowanych zostanie wiele ciekawych i nietypowych rozwiązań projektowych z Polski, Czech i Niemiec. Pojawią się na niej również wizualizacje przestrzeni miejskich i projekty studentów akademii sztuk pięknych z kraju i z zagranicy.

„Naszą ambicją jako organizatora programu jest doprowadzenie do bardzo konkretnych, wymiernych zmian w przestrzeni miast. Na ich wizerunek składa się wiele czynników, w tym to, jak kształtujemy przestrzeń publiczną. Tegoroczna edycja Bram Kraju jest zamknięciem dyskusji nad trzema podstawowymi etapami w świadomym i profesjonalnym kształtowaniu przestrzeni: pierwszym krokiem były witacze, drugim – systemowa informacja miejska, trzeci to właśnie meble miejskie” – mówi Marek Kuzaka, wiceprezes AMS i sekretarz Rady Programowej Bram Kraju.

Partnerami honorowymi projektu są Związek Miast Polskich i Polska Organizacja Turystyczna. Patronami medialnymi – Architektura Murator, Gazeta Samorządu i Administracji, Outdoor Media, Brief for Poland oraz Metro. W gronie partnerów merytorycznych znaleźli się: Gazeta Wyborcza, Oddział Warszawski SARP, Instytut Wzornictwa Przemysłowego, serwis bryla.pl, fundacja Bęc Zmiana i Eskadra.

Data i miejsce konferencji:
Konferencja odbędzie się w dniach 22-23 listopada 2007 w Warszawie w Pałacu Prymasowskim,
ul. Senatorska 13/15.

Konferencja jest dwudniowa, z pierwszym, bezpłatnym dniem wykładów i drugim płatnym dniem warsztatów w dwóch blokach tematycznych do wyboru; w cenie pobyt w hotelu.
Uwaga! Dla przedstawicieli samorządów specjalny rabat.

Osoby zainteresowane udziałem w konferencji, zarówno w części bezpłatnych wykładów, jak i płatnych warsztatów, prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie go do dnia 15 listopada 2007 r.:
– faksem pod numer 022 555 64 09
– mailem pod adres rejestracja@ams.com.pl  
Formularz zgłoszeniowy i program konferencji znajdują się na stronie www.bramykraju.pl . Decyduje kolejność zgłoszeń.