Największe wydarzenie branżowe roku 2007?
Paweł Stania Kierownik dz. marketingu: Największym wydarzeniem tego roku była nasza obecność na targach Euro-Reklama. Zaprezentowaliśmy plotery wielkoformatowe marek Mutoh, Durst i Gandinnovations, których jesteśmy dystrybutorem w Polsce. Kilka urządzeń zaprezentowaliśmy po raz pierwszy. Dodatkowo technologia druku falą z przeplotem (ang. Intelligent Interweaving) firmy Mutoh zdobyła Złoty Medal tych targów, co świadczy o jej wysokiej innowacyjności.
Najciekawsza kampania outdoorowa w roku 2007?
PS: Osobiście, najbardziej w tym roku podobały mi się reklamy sieci Play.
Osoba, która wywarła największy wpływ na rynek?
PS: Dziękuje „panom od autostrad” za to, że tak bardzo rozbudowali nasze szalki komunikacyjne. Jakość tych dróg też robi wrażenie, mogły by z nich startować samoloty… do Irlandii…
Najważniejsze wydarzenie mijającego roku w Państwa firmie?
PS: W październiku zorganizowaliśmy 2-dniowe Seminarium na Zamku Królewskim w Niepołomicach. Było to dla nas najważniejsze wielkoformatowe wydarzenie tej jesieni. Zaprosiliśmy prelegentów z firm: Mutoh, Durst, Gandinnovations, Onyx, Kala i Profikolor, którzy podkreślili rangę tego wydarzenia. Premierę na Zamku miał najnowszy ploter Mutoh’a – Blizzard. Cieszymy się z bardzo dużego zainteresowania i dziękujemy wszystkim za przybycie.
Co zmieniło się na rynku druku wielkoformatowego na przestrzeni roku?
PS: Można rzec, że drukarki wielkoformatowe są „na fali”. Prawie wszystkie sprzedawane przez nas w tym roku urządzenia są wyposażone w technologię druku falą z przeplotem. Otrzymujemy bardzo pozytywne komentarze dotyczące tej technologii druku. Upraszcza ona sam proces obsługi urządzenia, eliminuje błędy druku występujące w urządzeniach bez „fali” i co najważniejsze umożliwia wysokojakościowy druk bez potrzeby ograniczania prędkości. Druk falą z przeplotem otrzymał wiele nagród, m.in. Viscom 2007 Innovation Award, Złoty Medal MTP 2007. Niezależny amerykański instytut Flaar, również bardzo wysoko ocenił tę technikę druku.
W jakim kierunku powinien on zmierzać?
PS: W tym temacie zostało już dużo powiedziane. Nie będę oryginalny – w stronę podwyższania jakości a nie obniżania cen.
Czy cele które założyli sobie Państwo na roku 2007 zostały osiągnięte?
PS: Założone przez nas cele zostały osiągnięte. Liczba zainstalowanych przez nas urządzeń znacząco wzrosła w porównaniu z rokiem ubiegłym. Wysoki wzrost sprzedaży odnotowaliśmy również w dziale mediów. Co roczny wzrost jest wynikiem wysokiej jakości naszych produktów, profesjonalizmu i zaufania naszych Klientów.
Jakie działania marketingowe planują Państwo w przyszłym roku?
PS: Podobnie jak w mijającym roku. Będziemy obecni na targach, seminariach, w prasie branżowej i oczywiście będziemy mocno aktywni w szeroko rozumianym Internecie.
Czego można życzyć Państwu w nowym 2008 roku?
PS: Uruchomienia działu produkcji, autostrad i zadowolonych Klientów!