Największe wydarzenie branżowe roku 2007?
Edward Godawa Członek Zarządu ds. handlowych: oczywiście FESPA w Berlinie
Najciekawsza kampania outdoorowa w roku 2007?
EG: Moim zdaniem: przodownicy pracy – kampania na siatkach wielkoformatowych umieszczonych na Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
Osoba, która wywarła największy wpływ na rynek?
EG: Mark Hurd – prezes HP za zakup firmy Colorspan przez HP.
Najważniejsze wydarzenie mijającego roku w Państwa firmie?
EG: Targi Poligrafia 2007 w Poznaniu
Co zmieniło się na rynku druku wielkoformatowego na przestrzeni roku?
EG: Coraz większe znaczenie dla klientów mają aplikacje wysokiej jakości.
W jakim kierunku powinien on zmierzać?
EG: Skrócenie kampanii i personalizacja.
Czy cele które założyli sobie Państwo na roku 2007 zostały osiągnięte?
EG: Tak, nawet z nawiązką
Jakie działania marketingowe planują Państwo w przyszłym roku?
EG: To będzie bardzo interesujący i pracowity rok dla całej branży, ze względu na dużą ilość imprez targowych, tutaj skierujemy nasze główne działania. Będziemy obecni na targach krajowych, a także wydarzeniach roku – Fespie Digital i Drupie. Dla naszych klientów przygotowujemy także serię tematycznych seminariów, imprez i sporo niespodzianek.
Czego można życzyć Państwu w nowym 2008 roku?
EG: Wypełnienia nowych wyjątkowo agresywnych planów.