Logo

Marketing MIX

Oko na Eko – autopromocyjna kampania Cityboard Media

Rusza autopromocyjna kampania Cityboard Media „Oko na eko”, promująca dostępne w ofercie firmy nośniki typu superbacklight, które zyskały nowe oświetlenie w postaci ekologicznych diod LED.

Diody LED to energooszczędne oświetlenie, dzięki któremu zyskuje zarówno jakość prezentowanych na nośnikach reklam, jak i środowisko naturalne. W porównaniu do świetlówek diody zużywają do 50 proc. mniej energii, emitując równocześnie więcej światła. Zaletą diod jest również ich dłuższa żywotność. Zespół Cityboard Media opracował rozwiązanie, którego celem jest równomierne oświetlenie ekspozycji na superbacklightach. Technologia podwójnego druku stwarza tym nośnikom dodatkowe możliwości: pozwala na uzyskanie efektu „day&night”, czyli dwóch postaci plakatu – innej w dzień i innej w nocy.

Kampania „Oko na eko” promuje sieć superbacklightów o powierzchni 12×4 m. Wykorzystane w niej będą dwa plakaty: jedna wersja pojawi się na dostępnych w ofercie Cityboard Media superbacklightach, a druga na supercityboardach 12×4 m. Działania autopromocyjne obejmą również internet i potrwają do końca stycznia 2009 r. Celem kampanii jest informacja o nowym oświetleniu superbackligtów. Cała ich sieć była wyposażona w diody LED na początku listopada 2008 r. Projekt „Oko na eko” to filar istniejącego w firmie programu społecznej odpowiedzialności biznesu.

Obecnie sieć superbacklightów składa się z 27 usytuowanych w Warszawie nośników. Cityboard Media planuje jej rozbudowę.