Logo

Marketing MIX

Największy mobilny nośnik reklamowy już w Polsce

Mobil Skyboard, największy mobilny nośnik reklamowy na świecie, dostępny jest już w Polsce za pośrednictwem agencji Sequence Media, która została wyłącznym dystrybutorem nośnika na terenie Polski.

Mobil Skyboard to w pełni mobilny nośnik reklamy zewnętrznej o wielkości 360 m2 (dwie powierzchnie po 180 m2). Format reklamy to 12 metrów podstawy i 15 metrów wysokości równej 5 piętrom mieszkalnym. Pełną mobilność reklamy zapewnia mobilna platforma, na której jest zamontowana zautomatyzowana, sterowana pilotem konstrukcja napinająca. Czas jej rozstawienia to około 30 minut. – Wprowadzenie Mobil Skyboard na polski rynek stanowi odpowiedź na oczekiwania zgłaszane przez klientów, którzy cenią innowacyjne rozwiązania w zakresie kreowania swoich marek. Potwierdzają to nasze wstępne rozmowy z największymi graczami na rynku, którzy dostrzegli ogromny potencjał, elastyczność i atut mobilności tego rozwiązania. Już dziś nośnik ten został zaplanowany m.in. jako wsparcie kampanii w dużych miastach oraz tzw. roadshow na terenie całego kraju – wyjaśnia Jakub Zabokrzecki, dyrektor sprzedaży Sequence Media. Maciej Bonder, dyrektor ds. rozwoju firmy zapewnia, że dla Mobil Skyboard dobrano unikalne i prestiżowe lokalizacje w  największych miastach Polski,a firma zapewnia pełną obsługę techniczną i logistyczną.
Założona w 2005r. agencja Sequence Media specjalizuje się w niestandardowych formach działań reklamy zewnętrznej i wewnętrznej w całej Polsce. Realizuje akcje na terenie średnich miejscowości, letnich i zimowych kurortów wypoczynkowych, jak również galerii handlowych i innych obiektów.