2 grudnia w galerii Forma w Szczecinie odbyła się debata pt. „Informacja wizualna i reklama w przestrzeni publicznej miast” organizowana przez firmę Cityboard Media i Stowarzyszenie Architektów Polskich. Dyskusja dotyczyła możliwych form koegzystencji architektury i reklamy w tkance miasta. W tej edycji temat podjęli: Małgorzata Gwiazdowska (Miejski Konserwator Zabytków), Ewa Nosek (Architekt Miejski), Marek Błądek (reprezentujący Zarząd Dróg Miejskich w Szczecinie) i Sławomir Wunsch (Przewodniczący Miejskiej Komisji Urbanistyczno –Architektonicznej). Współgospodarzy spotkania reprezentowali: Marta Bryła i Marek Adamiak (pełnomocnicy zarządu Cityboard Media) oraz prowadzący rozmowę dr Adam Czyżewski (komisarz wystawy „Architektoniczne punkty odniesienia”). Nie zabrakło też głosów mieszkańców Szczecina. Przedstawiono elementy wpływające na wygląd przestrzeni miejskiej, funkcje pełnione przez reklamę, dyskutowano o zakresie regulacji odnośnie rozmieszczania reklam, o estetyce reklamy i kwestiach związanych z jej porządkowaniem.