Logo

Marketing MIX

Bo trzeba porównać

„Bo trzeba porównać” – pod takim hasłem ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Opengsm.pl, symulatora internetowego umożliwiającego porównanie ofert operatorów telefonii komórkowych.

Jak podają twórcy kampanii, głównym celem realizowanych działań promocyjnych jest zbudowanie świadomości istnienia serwisu oraz poinformowanie o wszystkich jego możliwościach i udogodnieniach dla użytkowników. Kampania reklamowa nowego portalu, obejmuje emisję reklam telewizyjnych, spotów radiowych, prasę oraz działania outdoorowe w największych miastach Polski. Chociaż te ostatnie naszym zdaniem z informowaniem o udogodnieniach mają niewiele wspólnego.
Uzupełnieniem komunikacji marketingowej w prasie, radiu, TV i na outdoorze jest kampania internetowa. Opengsm.pl w swoim komunikacie podkreśla konieczność porównania ofert operatorów, w celu dopasowanie taryfy do indywidualnych potrzeb użytkownika telefonu. Kampania adresowana jest do szerokiej grupy odbiorców, prezentując opengsm.pl jako właściwy wybór dla osób poszukujących najlepszej dla siebie taryfy oraz do wszystkich zainteresowanych szeroko pojętą tematyką telefonii komórkowej.