Grudniowy numer OUTDOOR MEDIA po raz ostatni ukazał się pod tą nazwą. Zwiedzający targi PROMO EXPO jako pierwsi mieli możliwość zapoznania się z nową odsłoną magazynu pod logiem OOH magazine. Magazyn zastąpi na rynku wydawniczym tytuł OUTDOOR MEDIA. Logotyp zaprojektował znany artysta grafik – Andrzej Pągowski. Pierwszą okładkę zaprojektowała Magdalena Błażków, również z KreacjaPro.
– Za nowym designem i nową nazwą stoją i nowe pomysły. Out of Home magazine, w skrócie OOH magazine, już dawno przestał być gazetą o billboardach. Tyle samo miejsca co wąsko rozumianej branży OOH poświęcamy takim zagadnieniom, jak digital signage, eventy, materiały point of sales czy branży poligraficznej – mówi Iza Zbonikowska, redaktor naczelna magazynu.
W styczniu rozpoczęła się kampania reklamowa magazynu. Na autobusach w Warszawie i Krakowie pojawił się motyw okładki i zapowiedź premiery na targach PROMO EXPO. W lutym dodatkowo zostaną wykorzystane nośniki 4×3, citylighty oraz billboardy. Kampania będzie miała miejsce także na nośnikach Digital Signage VideoBoard.
– OOH magazine będzie kontynuował politykę informacyjną OUTDOOR MEDIA. Po ponad 3 latach działalności na rynku staliśmy się liderem w naszym sektorze pism branżowych. Nasze dodatkowe publikacje: PRINT STARS, tabelki POS, mapa dostawców mediów i maszyn czy też drukarń wielkoformatowych są obecnie jednym a najbardziej skutecznych nośników reklamy – mówi Robert Załupski, general manager wydawnictwa.
Do końca lutego będzie trwała promocja prenumeraty.
Magazyn od marca będzie również dostępny w formie e-wydań za pośrednictwem e-kiosku.