Logo

Marketing MIX

Lodowa noc: Creative Media Ice Night

„Creative Media Ice Night” to tytuł multimedialnej imprezy, którą w styczniu zorganizowała w Politechnice Warszawskiej firma Creative Media. Tym razem jednak zrezygnowano z tak chętnie wykorzystywanego w tym obiekcie zabiegu podświetlania kuluarów. Te zostały prawie całkowicie zasłonięte białymi ekranami.

Zamiast oświetlania, po raz pierwszy całkowicie przeobrażono aulę w wyświetloną krainę śniegu. Aranżacja była możliwa dzięki zsynchronizowanym 4 projektorom o łącznej mocy prawie 60 000 ANSI lumenów.
Zanim goście weszli do środka, musieli przejść przez „lodową” kurtynę, która została stworzona z Fog Screena. Zbudowana na potrzeby wydarzenia scena, mimo że nie największa, była imponująca: otaczało ją sztuczne lodowisko, na którym tańczyli łyżwiarze. Do zbudowania sceny wykorzystano dwa rodzaje kurtyn diodowych Fourlight LED GRID i PixBOX, a także podłogę diodową Fourlight LED GRID.

Za zarządzanie całością multimediów i realizację kamerową odpowiadał najnowszy system zarządzania obrazem Barco Folsom, a do wyświetlania wizualizacji użyto dwóch Media Serverów. Na obu balkonach zawisły telebimy Plasmawall, a wśród lodowych rzeźb stanęły plazmy. Partnerem technologicznym odpowiedzialnym za multimedia była firma Aram.