7-8 kwietnia w Londynie odbędzie się europejski event w dziedzinie digital signage i digital OOH pod nazwą „Screen Media Expo Europe”.
Organizatorzy przewidują, że w wydarzeniu weźmie udział ok. 130 wystawców, których stoiska odwiedzi ok. 4 tys. zwiedzających. Screen Media Expo Europe będą towarzyszyć liczne konferencje, seminaria i warsztaty, które mają przyciągnąć do odwiedzin nie tylko zainteresowanych ściśle dziedziną DS, ale także zainteresowanych po prostu mediami, marketingiem i reklamą. M.in. wykład „DOOH Media Summit” poprowadzi magazyn „Media Week”, „Digital Media in Retail Summit” – POPAI Digital a “DOOH Technology Summit” – Cleverdis. Powstanie także odrębna przestrzeń dla dostawców kontentu i właścicieli sieci a także galeria mediów cyfrowych. Odwiedzający będą mogli zapoznać się z najnowszym sprzętem i zobaczyć ciekawe cyfrowe kampanie. Najciekawsze branżowe tematy będą codziennie briefingowane przez brytyjskie stowarzyszenie branżowe The Screen. Sponsorami wydarzenia są BroadSign, Daktronics, LG, Protouch, Samsung oraz signagelive – Remote Media. Promoexpo jest patronem wydarzenia.