Logo

Marketing MIX

Trójwymiarowa przedpremiera Mercedesa klasy E

W styczniu firma Philips Polska wraz z producentem kontentu 3D firmą Deep Flame wyposażyła sieć salonów Mercedes-Benz w Polsce w autostereoskopowe trójwymiarowe monitory LCD 42” Philips 3D WOWvx.

Projekt ma związek z salonową premierą nowej Klasy E planowaną  na 28 marca 2009 r. Do tego czasu w większości autoryzowanych punktów sprzedaży Mercedes-Benz można zapoznać się z nową Klasą E dzięki nowatorskiej formie wizualizacji 3D. Na  42” monitorach wyświetlany jest trójwymiarowy model samochodu oraz materiał filmowy w technologii Philips 3D WOWvx niewymagającej użycia okularów do percepcji  głębi obrazu. To pierwsze wykorzystanie Philips 3D WOWvx w Polsce na tak dużą skalę.

– Jeszcze nie tak dawno trójwymiarowa telewizja kojarzyła się z futurystyczną wizją przyszłości. Dzisiaj zadziwiają „wyskakujące” z ekranu obrazy! Możliwości produkcji są nieograniczone. Można przerabiać istniejące materiały na trójwymiarowe, realizować filmy od podstaw, tworzyć spektakularnie wyglądającą animację 3D lub dowolnie łączyć te wszystkie techniki. Trudno przejść obok tego obojętnie – powiedział Artur Borowiec, właściciel firmy Deep Flame. Zdaniem Mariusza Chludzińskiego z Philips Polska, dzięki techologii Philips 3D WOWvx klienci Mercedesa doświadczą wyjątkowych wrażeń przed premierą nowego modelu. – Materiał video przygotowany przez Deep Flame zaskakuje oglądającego niebywałym efektem trójwymiarowości, co w połączeniu z wyjątkowymi walorami estetycznymi nowego Mercedesa daje fantastyczny efekt – powiedział.
Efekt 3D bez okularów przyciąga uwagę bezwarunkowo i na długi czas. Monitory Philips 3D WOWvx znajdują zastosowanie w systemach digital signage w najbardziej ekskluzywnych lokalizacjach. Zdaniem producenta to przyszłość tzw. „infotainment”  w miejscach publicznych, gdzie króluje obecnie już trochę spowszedniała technologia 2D, gdyż aby skutecznie zwrócić uwagę odbiorcy atakowanego bezustannie wszelkimi formami komunikatów, nie wystarczą już klasyczne środki przekazu. Potrzebne są nowe, nietypowe sposoby  budzące ciekawość i nieznane z codziennego otoczenia.