Grudniowy numer magazynu OUTDOOR MEDIA po raz ostatni ukazał się pod tą nazwą. Na rynku wydawniczym zastąpił go OOH magazine. Magazyn będzie kontynuował politykę informacyjną OUTDOOR MEDIA, jednakże wydawca zdecydował się na nowy wizerunek magazynu. W styczniu rozpoczęła się kampania reklamowa magazynu. Logotyp zaprojektował znany artysta grafik – Andrzej Pągowski, właściciel KreacjiPro. Pierwszą okładkę zaprojektowała Magdalena Błażków, również z KreacjaPro.
– Logo i pierwsza okładka OOH Magazine jest naszą kolejną wspólną realizacją. Po wielu plakatach, okładkach płytowych, znakach firmowych, itp. przyszedł czas na winietę Magazynu. Zazwyczaj nie odbywa się to bez pytań "czy tak", "a może tak". Tym razem na pomysł wpadliśmy prawie natychmiast. Magda powiedziała "OOH" a ja "Magazine". Lubimy ten znak. Prosty, a tak wiele znaczy – mówi Andrzej Pągowski.
Dalsza współpraca będzie skupiona na projektach okładek oraz graficznej kampanii OOH magazine by Andrzej Pągowski.
(autorem zdjęcia A. Pągowskiego jest Przemysław Kulikowski i Filip Żołyński – kulikowski|zolynski photography)