Logo

Marketing MIX

LED-owe sieci dedykowane

Media Brokers, firma outdoorowa dysponująca  ekranami diodowymi LED w 18 miastach Polski, oferuje rozwiązania oparte o wyselekcjonowane sieci dedykowane. Badania i analizy rynkowe umożliwiły parametryzację nośników, dzięki czemu kampanie reklamowe docierają do wyselekcjonowanych grup docelowych.

Brand Prestige to sieć przewidziana dla kampanii wizerunkowych promujących przede wszystkim konkretną markę (ekrany o dużych powierzchniach, w miejscach o wyjątkowo dużym natężeniu ruchu pieszego i samochodowego). Brand Prestige to 12 ekranów diodowych o pow. 30-60 m2 w centrach 8 dużych miast (urzędy, biura, banki, pasaże handlowe, centra biznesowe).

See&Buy to sieć stworzona z myślą o kampaniach produktowych i prosprzedażowych (specjalnie wytypowane ekrany diodowe, umiejscowione w lokalizacjach sprzyjających podejmowaniu decyzji zakupowych). Sieć See&Buy to 25 ekranów LED o powierzchniach 12-40 m2 w 22 miastach przy centrach i pasażach handlowych, hipermarketach, dworcach PKP, PKS.

Move Thru Ad to dogodne rozwiązanie dla reklamodawców kierujących przekaz do osób mobilnych: przemieszczających się środkami transportu (samochody, kolej, autobusy, tramwaje) lub pokonujących często tę samą trasę (dojazdy do miejsca pracy, szkoły i powroty do domu). To nośniki zapewniające powtarzalność i utrwalenie świadomości marki i produktu wśród konsumentów. Na sieć składają się 24 ekrany diodowe o powierzchniach 6-60 m2 zlokalizowane w 18 miastach, przy głównych szlakach komunikacyjnych („zakorkowane” ulice miast, przystanki autobusowe, dworce PKP, PKS, drogi wjazdowe do miast).