24 lutego odbyła się debata Cityboard Media oraz Stowarzyszenie Architektów Polskich na temat miejsca reklamy zewnętrznej i informacji miejskiej w przestrzeni Rzeszowa.
Do dyskusji zaproszono architektów, urbanistów, przedstawicieli samorządów, agencje reklamowe i mieszkańców Rzeszowa. Po części teoretycznej dotyczącej m.in. funkcji reklamy i koncepcji lokalizowania wolnostojących konstrukcji reklamowych stworzonej przez Cityboard Media, odbyła się dyskusja panelowa moderowana przez Elżbietę Czyżewską, komisarz multimedialnej wystawy „Architektoniczne punkty odniesienia”. Głos w seminarium zabrali: Stanisław Wiercioch (wicedyrektor Wydziału Architektury Urzędu Miasta Rzeszowa), Władysław Hoenig (wiceprzewodniczący SARP w Rzeszowie i członek Komisji ds. Estetyki Miasta), Andrzej Stroński (miejski konserwator zabytków), Jarosław Łukasiewicz (prezes SARP w Rzeszowie i członek Komisji ds. Estetyki Miasta) i Michał Stan (prezes Cityboard Media). Podczas dyskusji można było usłyszeć m.in. o spisie 60 najbardziej nieestetycznych reklam w Rzeszowie, który powstał w listopadzie 2008 r., Komisji ds. Estetyki Miasta przy Prezydencie Rzeszowa, która zrzesza dziennikarzy, plastyków, architektów, zarządców nieruchomości i prezesów spółdzielni mieszkaniowych działającej pod auspicjami konserwatora zabytków, walce z nielegalnymi reklamami, przepisach obowiązujących w zakresie budowy urządzeń reklamowych czy bezpieczeństwie.