Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, zdobyła wyróżnienie za nośnik reklamowy Coffee Point w kategorii outdoor/indoor – Nośnik Roku 2009,
przyznanego przez redakcję tygodnika „Media & Marketing Polska”.
Redakcja uznała „kawiarenkę reklamową” CCP jako najciekawsze i najbardziej nowatorskie rozwiązanie outdoorowe łączące najwyższą jakość ekspozycji reklamowej, nowoczesność wzornictwa oraz użyteczność dla mieszkańców miast.
Coffee Point – laureat w kategorii Nośnik Outdoorowy roku 2009 – to nośnik przeznaczony do promocji produktów prestiżowych. Stanowi połączenie atrakcyjnej powierzchni reklamowej z przyjaznym i wygodnym sposobem serwowania kawy i innych napojów gorących na przestrzeni miejskiej. Wysoką częstotliwość kontaktu z przekazem zapewniają atrakcyjne lokalizacje, a widoczność reklam – oświetlenia panelu reklamowego o wymiarach 1,2×1,8 m. Nośnik jest efektem współpracy Clear Channel Poland i firmy Nestlé.