Logo

Marketing MIX

Nośniki na własność

Galposter, firma oferującą usługi w zakresie identyfikacji sprzedażowej, wprowadza ofertę, w ramach której można wybrać lokalizację do budowy outdoorowych tablic reklamowych.
W ten sposób zainstalowane nośniki mogą być następnie odsprzedane klientowi lub oddane do jego dyspozycji. Tablice w tej ofercie są sprzedawane od razu albo dzierżawione na minimum trzy lata, po których też można je nabyć na własność. Jak zaznacza Galposter, liczba zmian ekspozycji nie zależy od czasu dzierżawy nośników (jak ma to miejsce w przypadku wynajmu od firm outdoorowych), ale od zapotrzebowania. Wyszukanie lokalizacji odbywa się po przesłaniu briefu, który pozwala poznać oczekiwania klienta i określić wstępny plan prac. Firma zajmuje się także zdobyciem wymaganych pozwoleń. Sieć własnych tablic reklamowych jest przeznaczona przede wszystkim dla firm prowadzących działalność przy dużej konkurencji w swojej branży.