Logo

Marketing MIX

Screen Media Expo

W dniach 7-8 kwiecień, w Londynie, odbył się europejski event w dziedzinie digital signage i digital OOH – Screen Media Expo Europe. Tragi skupiły ściśle sektor digital signage, ale także zainteresowanych mediami, marketingiem i reklamą. Z roku na rok targi Screen Expo cieszą się rosnącym zainteresowaniem, a tegoroczna frekwencja przewyższyła poprzednią.

Screen Media Expo Europe towarzyszyły liczne konferencje, seminaria i warsztaty, m.in. wykład „DOOH Media Summit” poprowadził magazyn „Media Week”, „Digital Media in Retail Summit” – POPAI Digital a “DOOH Technology Summit” – Cleverdis. W odrębnej części została wydzielona przestrzeń dla dostawców kontentu i właścicieli sieci, a także galeria mediów cyfrowych. Odwiedzający mogli zapoznać się z najnowszym sprzętem i ciekawymi kampaniami cyfrowymi. Sponsorami wydarzenia byli BroadSign, Daktronics, LG, Protouch, Samsung oraz signagelive – Remote Media.

Patronem medialnym tego wydarzenia był OOH magazine oraz Promo Expo.

Więcej na www.screenevents.co.uk