Logo

Marketing MIX

Cityboard współpracuje z SWPS

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media i Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej podpisały porozumienie w kwestii współpracy w zakresie m in. badań, wymiany wiedzy i doświadczeń oraz wzajemnej promocji.
Obie strony współpracują od września 2006 roku przy okazji działalności Instytutu Cityboard Media, którego założeniem jest łączenie teorii na temat reklamy z praktyką. Podczas dotychczasowych spotkań na przykładach konkretnych kampanii reklamowych prezentowane były zagadnienia psychologii reklamy, dające obraz mechanizmów percepcji, motywacji, a także wskazówki odnośnie skutecznej kreacji reklamowej.

Współpraca między Cityboard Media a Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej, reprezentowaną przez Instytut Psychologii Ekonomicznej, zakłada wspólną realizację wykładów, warsztatów i badań poświęconych reklamie zewnętrznej, konsultację projektów badawczych czy wsparcie inicjatyw dydaktycznych.

Sygnatariuszami zostali: ze strony Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej rektor prof. dr hab. Andrzej Eliasz i dyrektor Instytutu Psychologii Ekonomicznej prof. dr hab. Andrzej Falkowski, zaś ze strony Cityboard Media – członek zarządu, Marcin Stan.