Logo

Marketing MIX

Nowatorski nośnik w kampanii Levis?a

Levi Strauss promuje dżinsy 501 na autorskich nośnikach, tzw. motion-panelach. W podziemnym przejściu przy warszawskiej Rotundzie zainstalowano 4 panele (każdy o długości 6 m i wysokości 0,5 m), na których prezentowane są zdjęcia kreacji z kampanii „Żyj bez zapięć”. Gdy odbiorca jest w ruchu odnosi wrażenie, że przedstawiany obraz się porusza – statyczna kreacja postrzegana jest jako animacja. Jest to jednak uzależnione od ruchu widza – zmiana tempa kroków powoduje zmianę dynamiki obrazu, cofnięcie się widza powoduje tym samym wrażenie cofania się obrazu. Efekt ten osiągnięty został dzięki zamontowaniu sekwencji „poklatkowych” zdjęć, powiększanych przez soczewki. Łączna powierzchnia paneli wynosi 190 m2. Nośnik, którego właścicielem jest firma CAM Media, powstał we współpracy z domem mediowym Starcom, zajmującym się planowaniem i zakupem mediów dla firmy Levi Strauss Poland. Uzupełnienie kampanii stanowi również grafika wyklejona na ścianach i suficie tunelu.