Logo

Marketing MIX

Cisco Forum

Agencja Fastline była organizatorem 11. edycji Cisco Forum – konferencji dla ponad sześciuset uczestników.

Inżynierowie mieli do wyboru tematyczne sesje merytoryczne (łącznie odbyło się 50 prezentacji). Gościem specjalnym był Lloyd Wood – inżynier, doktor, członek zespołu firmy Cisco zajmującego się projektami instalacji ruterów IP w kosmosie.

Powodzeniem cieszył się Konkurs na Giewoncie pozwalający wykazać się praktycznym wykorzystaniem wiedzy teleinformatycznej.  Fastline zapewniła rozrywki w postaci iluzjonistycznego spektaklu Metamorphosis, profesjonalnych symulatorów samochodowych (w tym symulator WRC z mobilnym siedzeniem, odwzorowującym naturalne przeciążenia) czy symulatorów zręcznościowych VIP, Boxer i Kicker. Uczestnicy wzięli też udział w Zimowej Olimpiadzie CisCUP. Cztery drużyny ścigały się w rakietach śnieżnych, taśmach do biegania, potrójnych spodniach oraz w konkurencji zorbingu. Odbyły się także walki gladiatorów. Gwiazdą ostatniego wieczoru był zespół Big Cyc. Platynowym Partnerem Cisco Forum 2009 była Telekomunikacja Polska, złotym firma Asseco Systems i NextiraOne, zaś S

srebrnym ATM, Passus i Sevenet. Partnerami zostały również firmy NEC, 4Sync, Edbak, Event-in, Sygnity, FEN, Logitech oraz CSI Leasing. Partnerami medialnymi konferencji były portale www.onet.pl i www.netfocus.pl