Logo

Marketing MIX

Powstało Stowarzyszenie Branży Eventowej

Nieformalne stowarzyszenie event managerów Event Managers Club po dwóch latach działalności na portalu społecznościowym Golden Line przekształciło się w pierwsze w Polsce Stowarzyszenie Branży Eventowej. 21 kwietnia 2009 r. w Fabryce Trzciny w Warszawie odbyło się spotkanie założycielskie, na które przybyły 52 osoby, które wcześniej wypełniły deklarację członkowską i tym samym wyraziły chęć przystąpienia do stowarzyszenia. Wszyscy złożyli podpisy na liście założycielskiej, która stanowić będzie jeden z dokumentów niezbędnych do rejestracji stowarzyszenia.

Najważniejszym celem spotkania był przede wszystkim wybór władz stowarzyszenia i komisji rewizyjnej oraz zatwierdzenie statutu. Wszyscy jednogłośnie zagłosowali na pięciu kandydatów do zarządu zasugerowanych przez komitet założycielski oraz na pięć osoby do komisji rewizyjnej, które zgłosiły się spośród zebranych na sali osób. W skład zarządu weszli ostatecznie: Monika Krusiewicz, inicjatorka powstania Event Managers Club, Andrzej Bagniuk – właściciel firmy Andrus, Jakub Kadłubowski – event manager z firmy Rubikon Media, Marta Szdowiak – PR & marketing manager z Kombinatu Artystycznego oraz Jarosław Figiel, właściciel firmy Exploruj.pl. Członkowie komisji rewizyjnej to: Adam Zagajewski, Dariusz Lermer, Jolanta Miśkiewicz, Marcin Radwański i Oskar Burchard. Jednogłośnie przyjęto również statut, z którym można było w ciągu ostatniego miesiąca zapoznać się na stronie stowarzyszenia. Cele jakie stawia sobie stowarzyszenie to m.in. integracja i konsolidacja branży eventowej, podnoszenie kwalifikacji osób pracujących w branży eventowej, wypracowanie standardów działania między wszystkimi podmiotami, które mają wpływ na organizację eventu, opracowanie kodeksu etyki zawodowej czy popularyzacja eventu jako narzędzia biznesowego.