Agencja Change Connections opracowała nowy system komunikacji BTL dla firmy Netia. Agencja przygotowała nową szatę graficzną materiałów – mają lżejszy charakter, są bardziej przestrzenne, nowocześniejsze i bardziej czytelne. Na podstawie przygotowanego przez agencję nowego systemu powstała już pierwsza kampania BTL-owa Netii, która wystartowała na początku marca. Przebiega ona pod hasłem „W Netii o 26 zł taniej niż w TP SA”. Jej celem jest wypromowanie Netii jako realnej alternatywy dla TP SA, dającej klientom „wolność wyboru” zarówno operatora, jak i usług. Grupą docelową są klienci indywidualni oraz biznesowi. Przygotowane przez Change Connections materiały obejmują m.in. ulotki do salonów partnerów firmy Netia i dla przedstawicieli handlowych, plakaty oraz doorhangery. Projekt jest pierwszym efektem stałej współpracy obydwu firm po wygranym przez agencję w lutym przetargu na obsługę budżetu BTL-owego Netii.