Anna Kmita objęła stanowisko group creative director w warszawskim oddziale agencji marketingu zintegrowanego TequilaPolska.
Do jej zadań należy zarządzanie pracą zespołu w ramach obsługi wszystkich klientów oddziału, m.in. Unilever, Polkomtel i PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Anna jest artystą plastykiem i członkiem Związku Polskich Artystów Malarzy i Grafików. Od wielu lat aktywnie zajmuje się malarstwem, jej prace prezentowano na wielu indywidualnych wystawach. Od 1998 roku zawodowo związana jest z branżą reklamową. Pracowała jako designer i art director dla takich agencji jak: Moby Dick, Oskar Wegner, PZL, JWT i McCann Ericsson. W tym czasie realizowała projekty m.in. dla Opel, LOT, Knorr, Danone czy McDonald`s. Wszystkie zrealizowane projekty można obejrzeć na jej autorskiej stronie www.annakmita.com. W 2005 r. Anna Kmita zdobyła nagrodę specjalną Izby Wydawców Prasy w konkursie „Bądź mądry, czytaj prasę” Galerii Plakatu AMS w Warszawie. W 2008 r. natomiast otrzymała dwa wyróżnienia na prestiżowym międzynarodowym festiwalu reklamy Golden Drum, m.in. za projekt kampanii społecznej „Give your clothes a second life”.